Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŘíkal mi jeden faun...aneb z čirého zoufalství
14. 10. 2000
4
0
3795
Autor
racek
Říkal mi jeden faun
aneb Z čirého zoufalství
*************************
/V.V./
Říkal mi jednou jeden faun:
už jsem z těch ženských zcela daun.
A já na to: Vaše vina,
s muži je to
také prima...
/pátek třináctýho října/
aleš-novák
21. 02. 2002Viktor_Čistič
08. 10. 2001Miroslawek
08. 01. 2001
PS: je to přispůsobivej druh...
ale o jejich inteligenci svěčí to, že se zatím nepřenesli přes svoji oblíbenou hru: berany berany duc ;-))))
JiKo: Člověče, já měl zatmění, mě až teď došlo, cos sem vlastně poznamenal... :o)))
Merle: No jo, ale ta hra je fakt strašně oblíbená... :o)))
PS: mě starýmu dračodoupákovi, fantasystovi a mytologoznalci budeš TY vysvětlovat kdo-co je to faun??? Tak jo... :-))
Merle: :o))))
No ono to tady tak zcela s touto literaturou nesouvisí... :o) (Tedy aspoň co mé chabé znalosti obsahují.)
Ale například byl kdysi natočen film Faunovo velmi pozdní odpoledne. Tak takový faun. :o)
PS: to jako zas nějaká metlafora? to že byli na žencký je známá vjec, ale žencký na ně moc neletěly... to dělaly ty chlupatý nohy ;-)))
No jo je to těžký. Muži chtěj ženy a ženy zas muže...jak se maj domluvit, když chce každý něco jiného?
Mě fcelku jo. :o) Ť
(Merle, přeskoč ten prolog a citát a bude to fajn. :o) Anebo faun. :o) Já ti ten pojem někdy vysvětlím. :o)