Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFrantisekGellnerPage
14. 10. 2000
0
0
2062
Autor
tupoun
Tvořím novou stránku o básníku se jménem František Gellner. Pokud se vám líbí díla tohoto básníka navštivte ji:
frantisekgellner.euweb.cz
tupounku dívala jem se na ten nový vzhled líbí se mi o 99,5% víc! ješte se mi jen špatne čte ta hodně tmavá první stranka:-). ale to je nejspíš jen chyba mého nastavení:-) Rada se tam budu vracet:-)
Předělal jsem trochu grafiku na František Gellner Page. Doufám že je to již čitelnější. I když to stejně nejspíš nebude finální verze
Předělal jsem trochu grafiku na František Gellner Page. Doufám že je to již čitelnější. I když to stejně nejspíš nebude finální verze
Tak já se mrknu, i na tu MM doporučenou, tož držím palce, ať to sqěle dopadne
Viz Tinyc Prosím, mysli na normální lidi s normálním rozlyšením na monitoru, podklady pod básněmi a u seznamů básní jednotlivých sbírek už jsou OK, ale podklad první stránky a životopisu... Jinak moc a moc držím palce:-) Vypadá to zas na jednu hezkou stránku!
Viz Tinyc Prosím, mysli na normální lidi s normálním rozlyšením na monitoru, podklady pod básněmi a u seznamů básní jednotlivých sbírek už jsou OK, ale podklad první stránky a životopisu... Jinak moc a moc držím palce:-) Vypadá to zas na jednu hezkou stránku!
Gellnera můžu, až budu mít chvilku, mrknu. Děkuju, že se někdo snaží, líbí se mi to.
http://guy.stl.elf.stuba.sk/~klokoc/gellner/gelln-fr.htm - jina Gellnerova stranka, mozna se ti bude nejak hodit...
Gellner je skfělý...
Jsem ovšem malinko na rozpacích z grafického zpracování stránek... třeba hned úvodní stránka je doslova nevkusná...
Zkus přeďelat grafickou úpravu (decentnější grafika)...působí to na mě rušivě...
Jinak 101 bodů za dobrou věc !
Ondra
Zatím tam toho moc není, nemám zase moc času.
Úprava mi neřipadá zase tak špatná. No ale pořád na tom dělám