bean chce taky delat tuli tuli :)) yo slusny :)) pobavil sem se..
akorat nechapu tu prasecinu na konci :)))
t*
co konkretně s prasečinou se ti nezdá?:)
milé, vybrala sis sympatického tvora..:-)
mě ňák furt odrazoval od přečtení ten KOMBInovanej název díla ... mám zkušenost, že většinou se pod takovýma neskrývá nim moc velkolepýho, ale teď jsem víc než mile překvapenej - je to MOC fajn! :-)*
:)))) MOC si toho vážíme!
jsem MOC rád, že si toho MOC vážíte ... i když si za to MOC nekoupíte :-)
Pěkný a hravý , navíc mám moc ráda tuleně, ale opravdu! -T
Jéé, tak to jsme mooc rády a hlavně máme rády všechny, co maj rádi tuleně:)
To já si to pro jistotu ještě někdy odtulím na živo :-))))))))))))))))
hromadný avíza se dávaj Ctrl + Alt.
Docela hezoučký, ale úplně mi to nesedne..
Noe dobře tedy, kdyžs to tak pěkně napravil, je ti odpuštěno (odtuleno, jak říkáme my - blázni do tuleňů)...
A děkujeme, že jste nás přijali mezi sebe :)*
Přeno, konečně rozumná řeč:))))))))))))))
Jistě, naprosto vážně :) Naše kariéra se ti nezdá?:))
Škoda, ale kdybys potřeboval v budoucnu třeba práci, v Pigadelis pro tebe jistě něco najdeme..Jinak se měj kráásně:)
Noe, nemůžu uvěřit, žes naše dílko četl a i přesto, že je věnováno právě a skoro jen tobě, jsi nijak nereagoval..
Opravdu nás to zraňuje..:(
:))
Uffff, se kaji, stydím, choulím do sebe. Navíc jsem tě zranil ... druhé velké ufff. Snad mi někdy odtulíte :-))))))).
Nemám slov. Tolik tuleních pravd v tak krátkém díle. Namátkou
Když tě život nebaví
a všechno zdá se pod psa,
tak si najdi tuleně ...
Já tuleně našel ... a funguje to :-))))))))))))))))
Jo a víte, že jsme na 4. místě v Evropě v pití alkoholu ... to se nedivím, že to tulení nám pak tak hezky de.
Rozhodně *t + klub
styl mi úplně nesedne, ale ten obsah to stokrát vynahradí... tip***
andulka: jo jo, svět je krásný, tolik ženských, které mají rádi tuleně či aspoň tulení.... mám se jak prase... ehm.... pardon... tuleň v žitě
ten odkaz, to je myšleno vážně?
dílko líbí
t
No teda.....ten tulen se tu z toho musi uplne tulenit...:-) Ten se tu
ma jako prasatko v zite.....kazda by se tu chtela tulit...:-)
:)) Jo jo, děkujeme za kritiku, konečně někdo, kdo se nestyděl (nebo zděšeně neutekl)
Fakt krutý...je tu ale smrad jak v....:)))
Je to užasný holky,proste bajo a parada! Jsem velice poctena tim, ze se v basni objevilo moje jmeno zejmena v kombinaci s vodkou. Nadhera. Jsem na vas hrda. Samozre¨jme tip. Myslim, ze nic lepsiho na pismaku neni
Milá Báro, děkujeme za tak vřelou kritiku, nicméně tvoje jméno tam nefiguruje v kombinaci s vodkou, ale právě s tím jistým tuleněm z baru...no,ale s vodkou samozřejmě také:)
no, tou vodkou jsem se snazila zama¨skovat narazku na tulene, ale myslim, ze to nema cenu, rpiznam se k tomu - miluju tulene rano i vecer!
chapete, nemuze kazdej na pismakovi zant nase ha ha story :-)
Všichni je milujeme:) ps:Já vím,ale musela sem to sem napsat, aby to věděli i ostatní:))
Barunko,před náma nemusíš nic skrývat,my přece o tvé slabosti pro tuleně(hlavne pro toho jednoho;)) víme svoje.Protože kdybychom ji měly obodovat na stupnici od 1 do 10,daly bychom 15;)))
avi 3 (neumím dávat hromadný avi, pokud to vůbec jde)
"tak si pořiď tuleně / (nebo celou farmu),
hnedle budeš veselejší / pozvedne ti karmu!" + poslední 4 verše byly takový hezký pohlazení, ale jinak vakuum.
Tzn. celkem líbilo :)
Dokonalé!!!(jak jinak,když je to z části moje dítko:)))