Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUnor, kolem 7. - 14.
Autor
Elyanne
Zdravim.
Dnes jsem se dozvedela, kdy se dostanu do CR, bohuzel to bude az v unoru, ale na druhou stranu mi termin poskytuje dostatek casu k naplanovani neceho ke spachani. Pokud by mel nekdo chut se pridat, budu moc rada.
Pravdepodobne se objevim 7. 2. a zdrzim se asi tyden. Chtela bych usporadat obrovsky sraz, protoze Vas mam vsechny hrozne rada (no, asi ne vsechny, ale ti, ktere nemam rada, me nemaji radi rovnez, takze ani nepachnou do me blizkosti, natoz aby se mnou neco pachali...) a chci Vas videt a slyset a tak. Beru v uvahu i moznost dvou srazu pro Prahu a okoli a Brno a okoli, ale pokud by Brnu a okoli prilis nevadilo prijet k nam, bylo by to pro me pochopitelne jednodussi. No, a pro ty z Brna a okoli, kteri by se nedostali k nam, se objevim v Brne asi koncem tydne, takze bychom se mohli potkat take, v mensim. Samozrejme se nebranim moznosti, ze by Praha a okoli prijela i na druhy sraz, abych si vsech vic uzila... :o))
Naopak se samozrejme branim tomu, ze by se slo domu o pulnoci.
Kdokoli by mel zajem se potkat, at je tak laskav a napise mi sem nejvhodnejsi datum a lokaci, at to muzu nejak to, tamto.
Dik.