Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdyž muži zapírají
26. 10. 2004
6
0
10493
Autor
rainman
"...miláčku, nebyla to nevěra !! Jenom Věra..."
Kristýn_Pravda
04. 11. 2004
K citátu - nebylo by to tak hnusný, kdyby věta nezačínala slovem - miláčku, to bych asi vraždil. Miláčku, já tě nenávidim, he.
N. - tak tady se vzalo to fotbalový mužstvo, jsem to včera nepochopil.
Jo jo, vždycky to je jenom Věra... A nebo jiná, copak je po jméně? Co růží zvou, i zváno jinak vonělo by stejně... Konec citace :)
Vespa: Vidím to... A musím souhlasit - pozorovatel je chudák... A tímto oceňuju jeho neobvykle značnou míru sebekritiky :)
Hele, neříkej dvakrát, nebo fakt naklušu :o)
Neboj, nějak to vyzkoumáme stylem: pokus, omyl, pokus, euforie...
pozorovatel
27. 10. 2004
Fakt to zní lákavě... kor, když nepotřebuju ručník, ale to by mi asi Štěpán neodpustil... Dát mu košem kvůli celýmu fotbalovýmu družstvu... Sakra! To ale vůbec nezní špatně... :o)
Copak? Chceš jenom tu euforii? :o)
pozorovatel
27. 10. 2004pozorovatel
27. 10. 2004pozorovatel
27. 10. 2004
tak, už se mě aspoň bojíš... :o)
sladký sny... ale o -víš o kom- ti je zakazuju, na dnešek ho mam rezervovanýho já!
...ale deti... :-) ...niekto na dobru noc vecernicky, niekto sex a niekto sa potrebuje virtualne pohadat, ci spospasovat...;o)
pozorovatel
27. 10. 2004pozorovatel
26. 10. 2004
Bleee, nebudem. :-)
No a to ten doktor mediciny ziarlil na jej vlastnu masturbaciu?
pozorovatel
26. 10. 2004
Nemam tiez vlastne skusenosti, ale z doveryhodneho zdroja som sa dozvedela, ze ano. Ty pan, s malymi skusenostami. :-) Pan doktor tiez asi trpel nejakymi predsudkami. :-)
pozorovatel
26. 10. 2004pozorovatel
26. 10. 2004pozorovatel
26. 10. 2004
maia, o tom slídilovi ti nic moc neřeknu, vyvinutý je asi jako poslušný školáček, který jde do první třídy a vede se s maminkou za tlapky.
Lukáši, ty jsi tak slušnej, až je to neslušný... :o)
pozorovatel
26. 10. 2004
A nelžu a nelžu!
A dívala jsem se na tebe jak oddaný štěně... (možná tak ve snu...) :o)
A počítá a počítá! Já jsem sama dokonce přecházela přes ulici!!! :o)
pozorovatel
26. 10. 2004
Hm... tak tu neznam... (tu, která na tobě visela očima...)
Maio, vůbec mu nevěř!!!
pozorovatel
26. 10. 2004
Netušim. Ale já to rozhodně nebyla...možná to byl Štěpán... :o)
Maio, tos to s nim teda vyhrála, jen co je pravda...
pozorovatel
26. 10. 2004pozorovatel
26. 10. 2004pozorovatel
26. 10. 2004pozorovatel
26. 10. 2004pozorovatel
26. 10. 2004
nechápeš!
jenom si myslíš, že chápeš!
jsi totiž obyčejnej chlap...
Jeden chlap řekl: Ženská neví co chce, ale nedá pokoj dokud to nedostane.
Tohle by fakt vymyslel jenom chlap. My ženy moc dobře víme co chceme.
pozorovatel
26. 10. 2004
Já nechci býti matkou!!! :o)
a nezestárnu, protože až se přiblíží přechod, skočim z mostu...
pozorovatel
26. 10. 2004
Nebudu mít děti, je to logické, ne....
nevyrostu a nebudu chtít být čímkoli, co by mě svazovalo... :o)))
pozorovatel
26. 10. 2004
Si nějakej chytrej, ne.... a to ani neřikáš nic novýho pod slunce... :o) Víš jak jsi legrační? :o)))
Budu dělat adrenalinový sporty. :o)
pozorovatel
26. 10. 2004
Myslim, že o tom pohledu to tak zcela nejni... pokud myslíš do fotbalu... hrála jsem na táboře, kopala jsem do holení, ohromně si to užívala, pak mě zmlátili za chatkama... :o))))
Já ti dam holčičku, prcku! :o)) Jsem tak vo hlavu vyšší než ty zkoušíš a to na mě s holčičkou!!! :o)
pozorovatel
26. 10. 2004
Za šatnama? To je fajn. Já se bála, že v šatnách a to ještě něco jinýho... :o)))
No to jsou teda kapky... Větší kapky mi dával můj 18tiletej bratr, když měl 4cítky horečky a v puse teploměr...
A Štěpán se ti bude mstít jen za to, že jsi takovej tlučhuba, chlapečku. :o)))))
pozorovatel
26. 10. 2004
Líbilo... sakra a já se tak těšila...
jo, brácha by mi spíš vypích voko...
Chceš se s tim Štěpánem vsadit??? :o))))
pozorovatel
26. 10. 2004
No jasně! Viděla jsem jak se na sebe díváte!!!!
Mno, když to bude jenom do tý sprchy, tak bych si ten čásek našla... :o)
pozorovatel
26. 10. 2004
A sakra, zrovna v tenhle čas se nejspíš budu sprchovat se Štěpánem, takže smůla... :o)))
Žádná dělba, buď budeš čas trávit s náma oběma, nebo máš smůlu... a přiber celý družstvo včetně trenéra...nakonec to bude sranda :o)