Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLicence to kill
29. 10. 2004
27
7
9548
Autor
Vaud
Všimnul jsem si toho dnes ráno, když jsem si šel koupit noviny. Povolení zabíjet, které měl dosud jen James Bond, bylo svěřeno i někomu jinému. Tentokrát to nebyla britská královna, kdo licenci na zabíjení vydal. Jakási MyLady Emmerová uděluje tuto výsadu jménem Ministerstva zdravotnictví. Dočtete se to v každé trafice. Stojí tam:
Kouření může zabíjet.
7 názorů
aleš-novák
27. 06. 2011jejdavilda
10. 02. 2010Něžný_debil
31. 08. 2008
:o) jen nevím proč to nepíšou třeba na bonbony, na auta, potraviny vůbec nebo na kulomety :o)
Váš lékař či lékárník vám může pomoci přestat s kouřením!
Chraňte děti, nenuťte je vdechovat váš kouř!
Kouření vážně škodí vám i lidem ve vašem okolí!
poslednísklenička
03. 12. 2005Zlý_wětry_vod_řeky
12. 10. 2005
Tak nějak to bude....i když jsem nesváteční nekuřák.....tedy....no to bych se do toho už moc zaplétala.
TIP
TIP
varování ministersta zdravotnictví: Kouření způsobuje pomalou a bolestivou smrt. - nechal jsem si to zvětšit a mam to na bílém tričku přžes celý břicho. když si v tom triku vyrazim, velice rád si k tomu nápisu vyšlukuju tu svojí krabičku...
basnikalex
01. 07. 2005malinka_hvezdinka
07. 05. 2005Terpsichore
11. 12. 2004podezdívka
22. 11. 2004Slůůůníčko
21. 11. 2004hrdzava_dzejn
21. 11. 2004
Znáte to,
jak příjde chlap do trafiky a chce cigarety. Na nich velkej nápis - "Kouření způsobuje impotenci". Za chvíli se vrátí a prosí trafikantku: "Mohl bych je vyměnit? Já bych radši ty s tou rakovinou...".
Pokud šije u stejného krejčího jako Colombo, tak na ni ani moc zvědavý nejsem :-)
Nejsem sice odpůrce masových hrobů ani masových písní, ale právo zabíjet má i řezník...
*
No a co teprve, když "kouření zvyšuje neplodnost", to pak vlastně zabíjí nadvakrát :-)
Pamatuju se, jak moje malá sestra přišla celá vyděšená, že se někde v Katce dočetla, že mužům ubývá spermií. Prý civilzační vlivy. Děsivá informace pro dívku. Chlapům je to fuk.
No to by ale nemělo... teď jsem sledovala (teda prošla okolo televize) nějaký pořad o klesání porodnosti.U ženských je to s plodností v pořádku,ale chlapi mají ty spermijky slabé,že se musí uměle oplodňovat,protože se ta ubohá jediná spermie do vajíčka ani nedostane... Zvlášť pro malou slečnu je to tragické,protože až ona vyroste,třeba budou všechny spermie kaput a z těch uměle vpravených se rodí různě postižení jedinci... a Ty nechceš mít děti?
Uf...ale, z uměle vpravených se nerodí různě postižení jedinci. to by se to asi nedělalo. Někdy vícerčata. Porodnost u nás mírně stoupá. A spermie stačí jedna. Je pravda, že jsem je už dlouho nepočítal...
Nemusí být postižení mentálně, stačí různé alergie, poruchy motoriky,.. a když dlouho nic a najednou je budoucí maminka starší,riziko se ještě zvyšuje. Jo, to v tom pořadu také říkali- že za udržování porodnosti můžeme poděkovat romům a křesťanům. Nepočítals děti nebo spermie? :-)
a kruci...jestli je to vedle erotických časopisů, je to průšvih:-))))