Jak říkal děda Drchlík - Kruh je podstata všeho.Když hodíš do vody hranatou cihlu, udělaj se stejně na hladině kola. :)
Víte, jsem ráda, že moje dílko rozpoutalo diskuzi, bylo by moc prima, kdyby se lidé chovali alespoň slušně, ale bohužel je dost vandalů, moje práce je napsaná z pocitů, je moc prima písmáci, že máte rádi přírodu, je totiž to nejvíc, co je okolo nás, a když si to neuvědomíme, tak bude na světě zle, Candy vystihla jsi to moc pěkně.
Hančí, já to s těma hipíkama myslel vážně - a zjevně jsem se trefil... :)))
(p.s. a to jsem si myslel, že už vyhynuli)
Pišta Hufnágl - ha, ha, volná láska je moc pěkná věc, ale ty rozchody potom strašně bolí, je to tak, ve volnosti všeobecně je krása, ale víš, celý život je těžký a bez opory tím víc, to mi věř, ale svoboda je moc krásná, prostě všechno něco stojí.
Candy - moc pěkně jsi to napsala... prima!!!
Hanca - díky za avi
Mahoney: Tak v tom ti bohužel nemohu pomoci. Resp. buhudík. :)
Ale Pišto, kroť se přece trochu! Úplně by stačila pro mě.. ;)
Tady ani demonstrace ani defenestrace nepomůžou...snad jen trocha úcty ke všemu kolem nás a taky nějakou tu skromnost v našem hrabání pro svoje pohodlíčko....Stačí si uvědomit, kolik si bereme od naší Země, co nám všechno dává a co od nás na oplátku chce...nic tak přehnaně nemožnýho - ohleduplnost a lásku ke všemu životu kolem, nejen k tomu lidskému...
Ano. A volná láska. Nezapomeň na volnou lásku. . .
:)))))
A to se mi velmi zamlouvá, tenhle nápad...:))
A když se nás ještě pár přidá, mohli bychom to spojit třeba i s defenestrací anebo nějakou tou sopkou :)
a defenestrovalo by se odkudže? Bydlím v 5. patře...
Pišto, tebe jsem defenestrovat nehodlal :)
Mahoney: Odpad začnu třídit, až ho u nás přestanou z těch různobarevnejch popelnic sesypávat do jednoho auta. Nejsem Popelka, abych to dělal k ukrácení času... :(
Pišto: kde se to děje? A co na to starosta/radnice/magistrát? A co na to sousedi?
Tady v praze. Radnice - nic takového se prý neděje. Tak asi mívám po ránu vlčí mhu...
můžu půjčit digitál - myslím že umí i nahrávat video ;)
Za kritiky děkuji všem, ale hlavně vesuvance a Candy.
Mohoney: Dík. Já to nějak sfouknu...
Pišto, dík za aktivitu. Víc lidí, co jsou ochotni nejen nadávat, ale i něco udělat. Rád s čímkoli vypomůžu, spolu-sepíšu a podepíšu případnou petici atd.
Držím palce a ještě jednou dík!
nekřič hop, ještě jsem nepřeskočil...
bluegrass: no vida, konečně tu bude dost životního prostoru! :)
ne, snažil jsem se naznačit, že lze dělat i něco víc než jen vzájemně si fňukat na rameni jak jsou lidé špatní; a dá se toho dělat opravdu hodně (a ani nemusíme házet ty nejhorší do sopky :)
takže přestaňme fňukat a každý za sebe si plňme ledničku něčím rozumnějším, jezděme autem jen když je to opravdu třeba, třiďme odpad, a vůbec buďme ve svém životě méně líní a při nákupech skromnější a rozumnější; třeba na procházce lesem pak můžeme občas vyšťourat z křoví tu plastovou lahev a odnést ji do kontejneru, ve volných odpoledních můžeme učit (nejen) naše děti, co je to příroda, proč je důležitá a jak jí můžeme neškodit; a když nás někdo (každý) bude mít za blázna, tak se nepovyšujme ani nestyďme, ale prostě řekněme že nám to tak přijde jaksi přirozené a samozřejmé...
samozřejmě se dá dělat i mnohem víc, ale ono bude úplně stačit, když většina z nás bude dělat "jen" toto
blue, to už jsou asi ekologičtější skládky! :)
toho se doufam nedožiju! :)
bluegrasshopper
díky za avi.... zajímavý postřeh, záleží na tom o jak silný výbuch se jedná (např.mohutná erupce Mont Helens 18. 5. 1980), domnívám se, že se tyto poměry CO2 časem srovnají - v sopečných krajinách je velmi bohatá vegetace, která CO2 spotřebovává při fotosyntéze. Blíže jsem to zatím nestudovala, ale zajímalo by mě to.
V dílku byl míněn vztah člověka k přírodě spíše z hlediska uchování rostlinných a živočišných druhů - aby kvůli činnosti člověka nebyly ničeny lesy, nevymíraly některé druhy živočichů , aby nebyla ničena krajina různými neuváženými zásahy...
gwiber - samozřejmě, že hady budeme také chránit...
i pí je kulatější a kulatější..to díky vyšší přesnosti počítáků..ale kruh v podstatě neexistuje..je to vřed na křivkách..
Taky bych se připojila k tvému apelu,protože změny se dějí právě od toho nejnižšího článku a tím je jeden člověk.Nic není zbytečné, ani ten nejmenší skutek...za tohle téma a stejný pocit ti dám tip*
já bych do toho kruhu (třeba kolem nějaké té sopky) přivázal hlavně všechny ty co ten náš kruh kazí :)
pak bychom mohli náš kruh v klidu rozpustit a jít dělat něco užitečnějšího, třeba ekologicky pěstovat večeři :)
Já teda nevím, ale asi sem to vůbec nepochytila...
Je to velmi zajímavá úvaha - základem je kruh, kulatý tvar Země a dalších planet -
a zároveň krásná výzva k lidem - "Lidé, spojte se v kruh, podejte si ruce a pomozte přírodě, jen tak lze uchránit svět pro další generace."
Souhlasím, připojuji se k tomu kruhu a dávám TIP
a ještě posílám avi
No jo, no, to se sice hezké, ale všechny udané příklady jsou špatně - on to není kruh, on je to většinou takový šišoid, elipsa. (Ano, i Lancelot ve skutečnosti sedával u šišatého stolu... )
Lidé!!! Spojte se v šišoid!!!!
kulaté hlavy všech zemí spojte se
Pokud budeme chránit i hady, klidně někomu ruku podám.