Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAn-děl-dó
Výběr: Lyryk, Elyn, Print, dream, rebecca13, Pišta_Hufnágl, Nicollette
29. 10. 2004
42
1
14228
Autor
Noe1
Anděl děl děl děl děl děl děl
odletěl těl těl těl
duše hadí.
Peklo prázdnoty ty ty ty ty
země mě mě mě
po ní voní.
1 názor
malinka_hvezdinka
21. 04. 2005Pišta_Hufnágl
25. 11. 2004
asy sy móóóc pyl, vydym tě rozmazaně
no básnýk z tebe asy už v tomchle žyvotě nebude...škoda
-typ 35
Nicollette
25. 11. 2004Nicollette
25. 11. 2004
tak já si myslel že Holan začíná mít rád mne ... a on Nicoll, bů, bůůůůůůůůů ...
Nicollette
25. 11. 2004Death_cat0
24. 11. 2004
taky jůůůůů ... a kdybys slyšela, jak mi posluchači v týnské dělali tu ozvě nu nu nu nu :-) díky
anděl přiletěl... a dvě křidýlka nad sebou... škoda že ne vedle sebe:)
a křičí to taky pěkně...
i dyž to mnohonásobně převyšuje vlastní slova... no stejně tip
anděl přiletěl... a dvě křidýlka nad sebou... škoda že ne vedle sebe:)
a křičí to taky pěkně...
i dyž to mnohonásobně převyšuje vlastní slova... no stejně tip
anděl přiletěl... a dvě křidýlka nad sebou... škoda že ne vedle sebe:)
a křičí to taky pěkně...
i dyž to mnohonásobně převyšuje vlastní slova... no stejně tip
anděl přiletěl... a dvě křidýlka nad sebou... škoda že ne vedle sebe:)
a křičí to taky pěkně...
i dyž to mnohonásobně převyšuje vlastní slova... no stejně tip
anděl přiletěl... a dvě křidýlka nad sebou... škoda že ne vedle sebe:)
a křičí to taky pěkně...
i dyž to mnohonásobně převyšuje vlastní slova... no stejně tip
jezis...mi to poslalo tolikrat...tyjo....hnus....tak...
neni zac:)
no aspon mas vic kritik (tip asi jenom jeden, ze)
:-))))) tak takhle se dosahuje vyšší návštěvnosti. Budu si tě zvát častěji :-))))))))))))
myslíš, že to máš zapotřebí?
198 x čteno
32 tipů
...
ale díky, hm, aspoň někde mě zcela nezištně chtějí
no co, se stane........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
200x čteno ... 32 tipů :-) ........................................................................................................................................................................................................................ já na Arše přivítám nezištně každýo, nejsi výjimka :-)))))
Musela jsem šachovat s monitorem, abych dočetla....ale úplně slyším, jak by to znělo, s citem vydechováno..... :) Prima.
přilítaj, vodlítaj, přilítaj, vodlítaj - nekonečnej příběh, Noe...
moc fajn:-)
V každým tunelu je zkrátka dobrá akustika. Ozvěna se nevyhýbá ani tunelu tam nahoru... jak je to bílé světlo, že?
kouzelná_květinka
30. 10. 2004Hip_Zdenda
29. 10. 2004slonovina2
29. 10. 2004
jéééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé :-)
za grafiku* a za obsah ** = celkem TIP
Sn_vojáček
29. 10. 2004pozorovatel
29. 10. 2004Slůůůníčko
29. 10. 2004
Tady se zase jednou NEKOMU povedlo moc pekne zadrnkani na pocity.Smekam pomyslny klobouk=))).*