Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZmije
29. 10. 2004
14
0
8147
Autor
Mila_cik
Zmije svléká kůži,
ale zmijí srdce si nechává...
to podezdívka: jo to je..smutnější jeho část...děkuji..
přijď zase..:-)
podezdívka
08. 04. 2005
Nektery citaty jsou skutecne hodne zapisu do nejake knihy.. Tohle je presne ten pripad. Tíííííííp
Morasten: Díky za návštěvu...:-)
StvN: No všichni pochopili...má to více významů...nevadí..díky za návštěvu
Já neříkám, že jsem to nepochopil.
Význam je zcela zjevný.
Stejně tak můžeš napsat, že jelen shazuje parohy, ale je stále paroháč, nebo že zítra zase vyjde slunce, to jsou zjevné pravdy, ale nakonec nic neříkají. Slouží jenom k tomu, aby se z nich ti menší z nás posadili na prdel.
StvN: Aha..taky názor...takhle sem o tom nepřemýšlela..díky za rozšíření obzoru..
Jé, to je pěkný přísloví. Škoda že už nejsem v hadím klubu. Napíšu si ho do deníčku, pošlu avi a tobě *t
Noe1: Něco za něco jo..? Ne dělám si srandu...děkuji mockrát....Moc moc moc...:-*
swanrow: Díky..:-) Na to musíš chytře...nejdřív ho polož, něco mu dej, nějakej pamlsek a až bude žvejkat tu dobrůtku tak mu ho tam vysmahni...:-DD ;-)
Noe1 swandro: díky za návštěvu
swandrow: Ale tak něco žrát musí ne? Tak to co může a co má rád a můžes se svým veledílem začít...:-)
Swan: To je normálka :-)))))) To já, dyž mi bylo 14 sem počural elektrickej ohradník ... neptej se, kde jsem měl temnou klikatou čáru :-))))))
swan: no mně by třebas zajímalo, kde všude to železo máš :-)))))
miláčiík: že neva????
noe1: teda Noe..ještě není ani 20:00...:-))
swan: V klidu..já se docela bavím...:-))
Swan: Já ti to příležitostně připomenu :-)))))))))))))))))), jen počkej zajíci ;-)