Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVolno? ... Obsazeno...
30. 10. 2004
10
10
9524
Autor
Alojs
Ona: "Volno?"
On: "Eh... obsazeno..."
Po několika minutách
Ona: "Už volno?"
On: "Pořááád obsazeno."
Po dalších několika minutách
Ona: "Prosím vás... už?"
On: "Ne."
Ona: "A tlačíte vůbec?"
On: "Tlačím."
Ona: "A tlačíte pořádně?"
On: "Tlačím tak, že jsem z toho celý zarudlý."
Ona: "A nic?"
On: "Vůbec nic."
Ona: "A jakto? Vždyť tlačíte a vám se přece chce?"
On: "To tak občas bývá..."
Ona: "Prosím?"
On: "Občas tlačíte a nic z vás nevyleze..."
Ona: "Aha."
Po deseti minutách
On: "Už je volno."
Ona: "Tak už jste to vzdal?"
On: "Nemá to cenu. Dneska prostě nemám tu správnou pisatelskou náladu..."10 názorů
Něžný_debil
22. 12. 2009
díkes za návštěvy... sice jednohubky, ale v tuhle pozdní dobu... se ani nedivím :)
Ginna Avro
11. 09. 2008
neboj, nerozdávám tipy jen tak... ne vždy je prokazuju hvězdičkou... když usoudím, že na to dílko má, tak milerád dám... když osloví, zasáhne... taktéž. ale už teď - po menší inspekci - mohu osoudit, že se tvým archívem neprochází špatně :)
:) cením si tohoto nočního brouzdání. a to natolik, že zítra... v čilém stavu... rovněž nahlédnu a zabrouzdám :)
Pivo, ty jsi náročný čtenář... až tě ukojím, tak se z toho asi poseru :-)
Waldorath_Exi
28. 05. 2005
Alive: díky, na návštěvu se budu těšit.
BohemiFan: Ty máš comp na záchodě, nebo to potom pracně přepisuješ z "papíru"? :)
Luckytaky: Díkes
Drawen: co je s tebou? Nějak jsi odumřela :(
klipeto: To je asi ta nejvýstižnější kritika tady :)
pozorovatel
03. 11. 2004
tu hlubší kritiku mám automaticky nastavenou, takže jestli je tady nastavená, je to důsledek mé lenosti :-)
thank za všechny názory
:)..jej to mě pobavilo....sem budu chodit až budu mít depku :)))....teď už musim jít ale ještě si u Tebe někdy počtu....
podezdívka
01. 11. 2004
Plomiň, ale mi by to jinak nedalo klidu... Hůůů, měla bych z toho narudlýho Jeho, noční můry. :o)
A abys věděl, rozhodla jsem se, že ti dam tip, dneska budu štědrá! :o)
Nic se neděje, šák to beru s humorem :-)))
A abys v tom nebyla sama, já byl dneska taky štědrej :-)