Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMému muži s láskou
31. 10. 2004
21
1
10907
Autor
Elyn
Nač jsem ti zaplatila den?
Teď já vracím se z práce
S nákupem pěkně jsem se pronesla
a připadám si jako tažnej vůl
Usmíváš se
a mě amok chytá, když vidím tvé dlaně
- záda už skoro necítím -
Můj syn je teď tvůj mazánek
skoro nepoznávám to dítě
nechals´ ho zmalovat se jako pohlednici
Ne, teď není prostor pro tresty
Snad leda až zavřeš oči
No, comment!
(Marně přemýšlím, jestli jsem ještě na chlapy...)
1 názor
Tak jsem přemýšlel o těch volech... hm, ženuško, nebyli by lepší koně, pod kapotou...Já bych jezdil na nákup a ty bys mi dávala na benzín... :-)
:)) tohle je jen na hraní, Audrey, tak úplně v klidu...
já se sice dobře bavím, ale skvosty to nejsou..:))
fajn, tak si tahej nákupy sám :) Taky budu mít slabost pro tažné.. voly.. s koly..;)))
mno..... na tolik tipů to neni.... možná tak na dva vod nějakejch fanatiků.... podle mýho hodně slabej vodvar toho, co znám.... kouknu na další....
pardon za skromnej názor....
taková milá, šťasná domácnost. jsem rád, když to lidem takhle pěkně funguje :-)
to byla ironie - apropo, četl jsem snad už vše, i když mi z toho jde trochu hlava šejdrem, ale nevypadá to na nešťastný konec. asi jste oba v jádru dobří lidé :-)))))
to se musí jet popořadě, Makčo..;)
nejdřív Mé ženě s láskou, pak tohle a pak Mé ženě s lásou II :)
:)
mrtvá_terka
01. 11. 2004dismorphia
31. 10. 2004dismorphia
31. 10. 2004
hihiheheééééé :o)))))))))))))))))))))))))))))))))
mám nepřemožitelné záchvaty smíchu..a jeden.. z nih.. mi teď nechápavě kouká přez rameno :o))))))))))))) t
dadiková, to je jen hra... akce - a pak reakce na dílo :)
Děkujem, těší nás oba..;)
nejsi..:)
JazROY napsal "Mé ženě s láskou".. a tohle je reakce na to.. Pokud to jde, měla by se "rýmovat" a něčím navazovat.. Jen blbnutí pro dobrou náladu.:)
ne, ono to v tom prologu není zdůrazněný, že ten název je vlastně odkaz-přímý link na jeho dílo... s tím něco provedu :)
:) nojo, .. ale teď už je znáš, teď už tě nepřekvapí (jaká ty jsi, prosím tě, stařenka..?:))