Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepo jménu nic...
Výběr: papouch, Lyryk, Armand, Print
03. 11. 2004
27
0
11042
Autor
unseen
nad dvorem zlobou mrak
zem v bláto mění
čekání na zázrak
nebylo
není
nad ložem vlhko, chlad
pod kůží oheň
kostlivý prstoklad
ach bože
vzpomeň
nad hračkou ztichl dech
nevzpomněl, mlčí
hněď hlíny skryje mech
svatozář
vlčí
markel: inu, není jen veselého unseena s ironickým nadhledem, tu a tam nabyde vrchu unseen smutný, misantropický a všeobecně pochmurný, kterýžto světu nepřeje nic, než zhouby a nenávidí rovným dílem vše vůkol .o))
Moc pěkný - moje krevní skupina, jen mne na Tebe mrzí...
neser brácho.........proč? to nejsi Ty, něco jsem si od Tebe už přečetla, zbytečně ztrácíš energii, nech to plavat, jo? Nemůžeš nesnášet někoho, kdo neexistuje, to by byla blbost, ne? - dávám T*
unseen: prdlajs, seš křesťan (neznám nikoho jinýho, kdo tak urputně vzývá boha), akorát Ho zjevně nesnášíš...
ale jo
byl bych napsal něco chytřejšího, ale lezlo mi tu dítě po klávesnici a všechno jsem zapomněl :)
*
zde není slov která by vyjádřila jak moc jsem osloven .. masterpiece mon ami... ********V
sleeping beauty, jannis: jen do sebe, na nic se neohlížet a servítky si nebrat! hlavně pak nestírejte tu krev, já bych si ji, s dovolením, vypil .o)=
člověče, ve stručných obdobích jsi lepší než v těch upovídaných, ale to už jsem ti asi říkal :-)
tyhle tvoje urputně náboženský jsou snad jediná skvrna na tvým štítě
už by ses měl vyrovnat s tím, že seš křesťan :)
neser, brácho, křesťan sice jsem, ale jenom zločinem mých rodičů, kteří mne nechali zcákat nějakým chlápkem v košili, když jsem neměla rozumu ni fyzického fondu ku obraně .o)
tak já se v tom nevyznám - tři hvězdičky znamená "nelíbí" ??
Anebo tři hvězdičky znamená "nelíbí, ale tři hvězdičky, abych nebyla za blba" ? ;-))))
a tak já Ti ten velepíp dám (přiznám se, že jsem o tom uvažoval už poprvé, ale já na tenhle druh poezie nejsem dostatečně navýši, já jen blbůstě, a tak jsem doufal, že ho dá někdo jinej...)
(třeba slípina... :-))
No, ač si na formu potrpím a jsem puntičkář, zde nemám co vytknout. Báseň dobře plyne, veršová struktura je zajímavá, řemeslné zpracování výborné.
Popřemýšlím o tom výběru:)
sleeping_beauty: No, nějak mi to ujelo :) I když vážně jsem to myslel...
sleeping: ty máš teda problémy:O))))
(promiň za avi, musel jsem na sebe za každou cenu upozornit:o))
a ještě bych naň i zapoměl..
jo a dílo docela ujde, to jako zase jo, no jenom mě pro sebe nějak nenadchlo nebo co.. ale to se stává stejně málokdy:)