Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSamotou svítá
Výběr: Fouckault, Jinovata, Pisces, Print
04. 11. 2004
20
0
8571
Autor
Elyanne
stokrát jsi ruce natáhl a málo
je kamenů ze kterých
most se zřítí
Salome ve mně nalom
pochybnosti
do sítí chytil
samotou sytá
cizí rty přivítám
rty ne ne
pery
jsou propasti jež nikdo nepřemostí
Chybicka se vloudila. Tak i na me se uz rve za aviza...a to jsem myslela, ze me lidi vzdycky radi vidi.... Nevim, proc mate avizo, pokousela jsem se poslat jenom dve... nejak mi neco preskocilo, takze se timto omlouvam. Kameny si nechte na priste.
Vubec ne. Kameny tam byly pro ostatni, kdo si na me prijdou zarvat. Nebylo tam Tvoje zvolani, kdyz jsem to psala....
no mi to avi taky nevadí.. já jen jestli jsem zase třeba něco nepochopila..:)
alternative4: az v unoru, az v unoru, jestli se objevis... ale prijd pro me na letiste ;o)
jeje, no ja to teda vedu....
adresovano vsem dalsim rvounum, takze asi proto :o) a ted Ti ho neposlu, at me neposles... :o)
piš básně jenom těm, s kterými nechodíš :)
je dost vratká, ale dobrá - pro mě...
*
Jinovata: mi to trvalo, než jsem to přečet pořádně :))
sleeping_beauty: no jo, to nevis, jak se to ve mne mele... a ta tecka.... ja se pokousim a ono mi to nejde.... tak i takhle pro sebe symbolicky si ji tam vecpu a stejne koukam, ze mi lidi prijdou na to, ze se do ni nutim.... ach jo..... ale... neumim poddat nikoho....
nono... :o)
po prve som sa s nikym nerozisiel a s tebou uz vobec ne
a po druhe... ehm... no snad len jedine by som ti zopakoval :o)
Elyan....je to pitomeček....napsat básničku mně, jedu po tobě jako blázen, i když jsi ženská:-))))
no to je tedy pěkně rozdrobené... ale snad hranice států nenastavily hranice mezi lidskými ostrůvky? nebo jo?
janek...no, že jsi to ty, prominu ti, ale příště si najdi svoji ženskou..já ji taky hledala dlouho:-))))