Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehra
04. 11. 2004
4
0
3952
Autor
dismorphia
hra
pro kohokoliv
do hry patří:
čtverečkovaný papír jaký si jen představíš
předkreslené kolečko s rohy, jaké sis nikdy ani nepředstavoval
trochu tmy
žádné světlo
já
tužka
+ kdokoliv
návod:
máš čtverečkovaný papír:
někde uprostřed
kolečko
a uvnitř
v jeho nejtmavším rohu
jsem já
vezmi tužku
a klidně
mě přeškrtej
já jsem taky vyhrály :o)
ale har ve který bych měla škrtat dis...tu bych radši prohrála, aby holka měla co nejmíň škrtanců :o)
guy> dík za pozdvihnutí ega - prej jsem dobrej .. ehm .. :-)
( ne moc - jen jsem to chtěl zkusit )
dílko zaujalo ..
morte_Anais
21. 11. 2004
alternative4: no jo, no ... co naděláš ... jsou dny, kdy prohraješ ... a jsou dny, kdy vyhrajou ti druzí ... :-)
dismorphia
08. 11. 2004dismorphia
07. 11. 2004
tak zkus začít tady znovu ... třeba z jiného rohu ... :-)
dismorphia
06. 11. 2004dismorphia
05. 11. 2004pozorovatel
05. 11. 2004dismorphia
05. 11. 2004
dis, kdepa... já ti tam domaluju kytičky...a pustím vítr...
a taky tu tamtu žirafu.. hele :)
dismorphia
04. 11. 2004dismorphia
04. 11. 2004
néééé, já nehrajůůůů, to není kolečko, to jsem neškrtla tebe, ne ne ne...:))
dismorphia
04. 11. 2004
Elyn, domaluj tam ještě mě...já se tam k dis posadím a budu si sní povídat a pak ji ty kytičky natrhám a dám jí přičichnout...
dis, že to tak bude krásný? A budeš se usmívat a bude svítit sluníčko a pak bude pršet takový ten lehký deštíček...
... a víš co? Pak bude vidět duha, tak se chytnem za ruce jako malé děti a zkusíme ji chytit, dotknout se jí, jo? Víš, jak to bude krásný?
...a budeš se smát...ale ne jen tak, pěkně hlasitě, aby Tě slyšeli i všichni mimo ten čtverečkovaný papír...
...nebo Tě prostě zlechtám až se počůráš... :-)))
dismorphia
04. 11. 2004dismorphia
04. 11. 2004
dis, ale já se tam nevidím...:-(
..ale ani Tebe.. :-))) a kde je ten úsměv, já Tě vážně polechtám! Koleduješ si! :-)