Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJednorožce III
Výběr: Notreal
08. 11. 2004
21
0
7558
Autor
Eilil
Když slůvka sypu
na lekníny,
notky líbou
retní říš,
kvetou stíny
pod pietou..
..Jednorožku
neslyšíš?
Kapou světla
nad obzůrky,
štětce tisknou
vlasům plyš,
bílým krokem
vločky pletou..
..Jednorožky,
nevidíš?
Vůně šlapá
na pokožku,
nepolapná
snivá myš
pod hrankou prstů,
za rozetou..
jenom trošku..
..cítíš malou
Jednorožku?
Vůně šlapá
na pokožku,
nepolapná
snivá myš
pod hrankou prstů,
za rozetou..
jenom trošku..
..cítíš malou
Jednorožku?
Se mi to líbí, etě víc, než ta pozlacená :o)
teda...docela mě překvapilo, že i hezký věci můžou být dobře napsaný...
objevil jsem Tě u DRACULY_ :-) a rád se nabodnu na Tvůj jednorožec znovu a novu...bude li to taková poetická slast
kouzelná_květinka
14. 11. 2004
:o) jéé jsem moc ráááda, že se Ti líbí Kyťulko.. :o)
tys ho viděla taky??? A víš že ta Lilie je kouzelná..
:o)
kouzelná_květinka
14. 11. 2004
:o) pohlaď :o)
a on Ti pak dýchne do vlasů.. dá Ti pod nohy obláček.. a bude si Tě pouštět jako papírového draka.. :o)
kouzelná_květinka
14. 11. 2004
Cavalero :o) jsem ráda, že jsem bádnička bodla.. :o) vážně.. :o)
Printe.. :o) děkuji moc za to, že si tu byl.. a za hvězdičku. :o)
Mila_ciku.. :o))) pro mě je.. :o)
Duchy.. mno jóó no.. jen prostě retní říš.. :o) nic víc.. nic míň.. :o) děkuji za návštěvu.. každé slůvko se mi hodí.. :o)))
Vella .. Kuji.. za návštěvku.. jsem ráda, že na Tebe básnička takhle působí.. :o))
Milé je to :-) .. oceňuji i výběr tématu .. když jsem sem dnes vlezl, myslel jsem že jsem na funus party. Tohle příjemně pohladilo, mezi těmi tucty tuctovek o skonech. **!
stewewonder
08. 11. 2004stewewonder
08. 11. 2004
napsal bych, že třetí pokračování eililí něhy, ale nechci se opakovat ... :-)*
:o)))
Synáčku.. :o) děkuji.. .o) jsem moc ráda.. cítit jednorožce. to je velice cenné a vzácné.. :o)
Stýví.. :o) moc moc děkuji za ten nádherný obrázek. je trefný.. :o)
Vesuvenko... děkuji za Tvou návštěvu a tipek.. od děvčátka z Vesuvu..
Pokusáku.. děkuji moc moc za návštěvu.. :o) a tipek.. :o)
Dream.. tohle je nádherná jednorožka.. a to srdce.. něco takového bych si namalovala na šátek.. :o)))
Guy.. jsi moc milý.. děkuji děkuji mockráte.. :o)
Kapou světla
nad obzůrky,
štětce tisknou
vlasům plyš,
bílým krokem
vločky pletou..
Krásná,něžná.t.
Ta se nádherně recituje, jen se v ústech převaluje. Spousta krásných zvukomalebných hříček. JeMnňoučká, křehká ... slovy nepolapná, jen cítit lze :-) a *t
Mně je to hodně příjemné, jak to plyne a nenásilně se rýmuje, jenom za rozetou se mi to nějak zkazilo, i tak to ale na tip stačí .o) t*
teda eili... asi ti začnu vykat... :)
je to dokonalý... nechci opakovat ty, co už tu promluvili, ale když oni měli pravdu :)) je to prostě náááááádhernýýýýýýýý...
Ttt
Zbora.. :o) děkukukujííí :o))) jsem ráda, že se Ti líbí.. :o)
Dadiku.. :o))) no jo zdrobnělinky.. :o) to je moje.. :o) vím, každýmu to nesedne.. :o) děkuji moc za návštěvu.. tipek. :o) a Tvá slůvka.. :o)
Stevenson.. :o)) jůůů jsem ráda, že ses tu objevil, ať jsi kdo jsi.. koukala jsem.. na písmáku už působýš dost dlouho.. :o) dovolím si Tě ještě zítra navštívit.. :o)
Gigo.. jsem moc ráda za každé Tvé téčko.. :o))) a odvahu nahlídnout.. :o)
Noe1... krááásně mi sem připlouváš.. a na palubě spoustu pěkných slov.. :o) (žehlíš, co?) (hihi) ne.. jsi moc milý.. a děkuji.. moc moc. :o)
kassiope.. :o) hvězdnááá návštěva... děkuji děkuji.. :o) jsem moc ráda, za to cos mi napsala.. popravdě v tom konci taky cítím jemnou disharmonii.. jednou si řeknu.. že to přepíšu.. a podruhé zas.. ale proč ne.. ten efekt taky neni uplně k zahození.. :o)
Noeran.. to já bych pak musela začít vykat i Tobě.. víš :o)))
jdi moc moc milá.. :o) děkuji děkuji.. :o)
Mila_ciku.. :o))) děkuji za návštěvu.. těší mě, že se Ti líbí.. :o)