Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFekál Legenda - Pan Vysránek na cestách II.
09. 11. 2004
8
0
7085
Autor
DiabolicForce
Jak jsme si minule řekli, Pan Vysránek se vydal se špuntem do Prdoru. Doprovázel ho věrný přítel Pomvěd Hanzelka a ještě dva další čičmundové. Kundalf se mezitím vydal za kouzelníkem Serunatomanem, mocným pánem zácp a průjmů. Když přišel, řekl mu o problému, který sužuje zemi a může vyústit v celosvětové zakálení. Ale Serunatoman mu řekl: "Na to ti seru. Podívej, mám tu kouli a v ní se zrcadlí vševědoucí vševidoucí dokonalá Ohnivá Píča - jak jsem ji uviděl, nemohl jsem jí odolat. Ani ty neodoláš, Kundalfe"! Jenže zapomněl, že Kundalf je homosexuál a ženy mu nic neříkají. Ve snaze zachránit situaci se Kundalf obnažil a přivinul se k mocnému mágovi s úmyslem ho ukojit a poté ke spolupráci přesvědčit. Pán zácp se mu ovšem vytrhl a zavyl: "Já bych do tebe nacpal zkažený zelí, zkyslý mlíko a pukavce, abys věděl, na co máš prdel, buzerante". Poté odešel na záchod, vysral se na to a pak nakopl Kundalfovi tu jeho teploušskou zadnici tak, že ten odlétl až na vrcholek Serunatomanovy věže. Následně Serunatoman Kundalfa proklel věčným průjmem a neudržením stolice. Pokračování příště, pokud bude zájem...
Zlý_wětry_vod_řeky
23. 11. 2004
Serunatoman - tak to mě totálně dostalo :o)))) Jinak opět => Cinkyho klub sprostých slov...
Cinky_se_vrací
22. 11. 2004DiabolicForce
10. 11. 2004Kristýn_Pravda
09. 11. 2004
Ale jo kurva cim dal tim lip. Uprimne ale Demonicu doprdele kundafac Pan Prsteni to porad neni u toho sem se malem zechcal smichy. Ale ja vim casem casem dlouho stu nebyl...:-))) presto T. Jinak pocitas s tou pastickou zitra jo?
Mimochodem nechal jsem te prave ted odhalit svou identitu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lepší, ale pořád slabší. jsem zvědav na pokračování. Jestli ti vydrží nápady :-)