Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDotazník k náplni OS Písmák
09. 11. 2004
1
0
8068
Autor
Elyn
Moje představa o sdružení Písmák
1) Sdružení Písmák by se podle mě mělo zabývat – konkrétně činnosti:
2) Sdružení Písmák by se podle mě určitě nemělo zabývat – konkrétně činnosti:
3) Jak si představuji „vztah“ mezi sdružením Písmák a serverem Písmák – do čeho by mělo sdružení mluvit, co by mělo mít na starosti, apod.:
4) Jak mohu já konkrétně přispět k činnosti sdružení + přibližně, jaké mám kapacity (časové):
+ samozřejmě pokud máte nějaké jiné poznámky, které se vztahují k tématu stanov, směle pište.
hele, přicválal jsem bez křížku a po funuse (sdružení Písmák)
tak aspoň přihodím do kotelny
pokud budeš potřebovat píchnout s oživováním (bude-li někdy)
napiš mi
Sdružení Písmák je jediná šance, jak zachovat Písmák i dalším generacím bez otřesů a pádů (tedy nenahraditelných ztrát tvorby a kritik) nedílně spojených s jeho současným vlastnictvím v rukou jedince.
No, sdružení Písmák se neobnovilo, a protože nebyly předány ani důležité dokumenty, tak to naše setkání nelze považovat za platnou valnou hromadu. Vypadá to, že vlastnictví Písmáka jedincem je v tuto chvíli jediná šance, jak ho zachovat. V tuhle chvíli jsem na tom tak, že další aktivity - včetně pomoci při obnovování sdružení - si na sebe nemůžu s klidným svědomím vzít. Vím, co to obnáší, vím, že bych se tomu nemohla plně věnovat. Ale třeba někdy nějaké sdružení vznikne - zeptej se pro podrobnosti Pišty (dva_karlove).
Díky za zastávku a za nabídku..:)
Pišta_Hufnágl
21. 11. 2004Minim_Sladkyj
13. 11. 2004Minim_Sladkyj
13. 11. 2004Minim_Sladkyj
13. 11. 2004Minim_Sladkyj
11. 11. 2004Pišta_Hufnágl
09. 11. 2004
Pišto, nejsi blázon?:)) Vezmu platné stanovy a můžem se v nich šťourat, ale aby bylo jasno, myslím, že budeme mít plnou hlavu toho, dát vůbec dohromady nějaké hranice sdružení.. ok?:)
(Na nový návrh je ještě zatraceně brzy..:)
Pišta_Hufnágl
09. 11. 2004
Pišto... jsou kroky a kroky.. a změna stanov je práce na delší čas.. Však uvidíme ve čtvrtek..
(Je ta adresa správně? )
Pišta_Hufnágl
09. 11. 2004
Pišto, ale škrtej rychle, než to bude ve schváleným zápise z VH . má ho teď Zdeněk.
Pišta_Hufnágl
09. 11. 2004Pišta_Hufnágl
09. 11. 2004
jsem umazala a žádost o umazání v zápise poslala Zdenkovi. Tak a jdu na kafe :)
Budu večer.