Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePŘEDBĚŽNÁ VÝZVA KE SPOLUPRÁCI
Autor
Petula
VÝZVA!!!
Vážení,
plánuji pořad (čtení) TRANSGENDER (a lesbické a gay) POESIE.
Pořad bude doplněn velmi stručným nastíněním TRANSGENDER problematiky.
Na pořadu by se mohla „mihnout“ ČT 2.
(Měla by zde být natáčena krátká sekvence pro můj „mini-portrétek“ v LeGaTo.)
ZVU:
A) Autorky a autory TÉMATICKÝCH(!!!) děl a dílek (poesie, krátké útvary prózy, písně) k osobní prezentaci své tvorby jako hostů v rámci mého pořadu
(Vyhrazuji si právo výběru i nezařazení.)
B) Autory TÉMATICKÝCH(!!!) výtvarných objektů (foto, malba, kresba, grafika a další) k nabídnutí svých výtvorů a objektů ke krátkodobé instalaci v rámci čtení.
(Vyhrazuji si právo výběru i odmítnutí.
Vybrané exponáty si autoři dopraví na místo sami, budou spolupracovat při jejich instalaci a, nebude-li dohodnuto jinak, též svá díla po pořadu z místa jejich prezentace odstraní.)
C) Diváky a posluchače.
(Jste vítáni…)
UPOZRONĚNÍ:
Pokud se na pořadu opravdu objeví kamera, nedá se zcela vyloučit, že někteří přítomní účinkující či diváci mohou být později spatřeni v televizi v rámci vysílání pořadu LeGaTo či upoutávek na něj. Kdo se tomu chce vyhnout, měl by na to včas upozornit.
TERMÍN a MÍSTO:
Praha 5 – Smíchov,
Poetická kavárna Obratník
Sobota 4. prosince 2004 v 18:00,
Prosím případné zájemce, aby mi odpověděli na e-mail petulac@centrum.cz.
Děkuji!
Doufám, že to vyjde!
S pozdravem |||-_-||| Petula
|||-_-|||
|||-_-|||
Mail je nahoře… Díky.
|||-_-|||
tibbaR_etihW
11. 11. 2004|||-_-|||