Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFlétna
12. 11. 2004
31
2
9805
Autor
Lotoska
Propletena
v tónech flétny
do rušné ulice
vpíjím se
s prázdnotou již
míjím se
a Tebe?
....zpřetrhala jsem
těch několik dní
a otevřela okno
...zas potkávám jen lidi
2 názory
Usmáty_autor
13. 02. 2008
já moc děkuji za všechno to počtení a slova, která jsi tu zanechal... jakože jsi brouzdal a nejen to, to potěší:-)
není odfláknutá! - moc dobrá je - až něco nového přihodíš - pošli mi avi - rád si přečtu*
no jako had nevím....i když mi nevadí, ale zkusit se má ledacos:-) kuju
kouzelná_květinka
10. 01. 2005
od "....zpřetrhala jsem" se mi moc líbí, tak prostě líbí, ale to před tím... si už ani nepamatuju
dobrý
Asi se mi bouří hormony nebo co, ale já v tom vidím erotiku...
Asi se pletu, že?
No, pošlu to raději skrytě, ať nejsem za hlupáka, každopádně se mi básnička líbí, už jen kvůli míjení se samotou... :-)
To se nedivím, že se usmíváš, řeknu, že to pošlu skrytě a nakonec to vystavím... :-)
To je tak, když se chlap snaží dělat více věcí najednou, prostě nám to nejde.
Jsem nicméně rád, že ses nijak neurazila nebo tak něco. Pro ženy to má asi jiné významy, čtou si to jinak. Žena nejsem a stejně se mi to líbí :-)
Rozhodně jsem se neměla pro co urazit. Tvůj názor byl otevřený a ...aspoň vidím, jak muži čtou:-)
Ale líbilo se a to je fajn, co v tom kdo vidí....je už právě na těch verších. Třeba to za čas uvidím podobně:-)
"...a Tebe?
....zpřetrhala jsem
těch několik dní
a otevřela okno
...zas potkávám jen lidi..."
Celá je krásná...
T**
a to je takovych nastroju, to mam dalsi sance:-) kuju moc za fajnte slovicka a tipek.
hm...taky je to prijemny....ale hlavne se tady clovek/zena muze vpit do kazdyho toho verse....protoze ti krasne rozumi...:-)*
to mala byt slovna hracka vztahujuca sa k slovu kuju :)
nehladaj tam nic ine :)
hezká...mojím oblíbeným místem pro hru je metro.... ty prostory mají skvělou akustiku...akorát člověk musí překonat ten pocit, že se naň lidi dívaj .))
no já už teď na flautu moc nehrám...doma to bejvalou tahalo za uši..proto jsem přešel na kytaru, ale zas neumím moc zpívat (proto sem začal flétnu) .... což je vidět z mé hudební tvorby :))
....já myslím, že ale soucit nebyl potřeba:-) já to nemyslela jako kritiku a předem zavrhnuté dílko, jen jsem chtěla poukázat, že je to jaksi jinak, než jsem psala doposud. tak já se v tý sebekritice polepším:-) ...kuju, je-li za co a já myslím, že je.
pozorovatel
23. 11. 2004pozorovatel
22. 11. 2004
Tak jsem zase jednou jukla po vikendu...moje nevyhoda a hle, tu takovych lidicek! Moc vsem kuju za lousknuti i tipky:-)
ysalamiri:tak ty znas asi na vlastni kuzi,ja tu fletnu jen propletla do slov:-) az nekde uslysim ty tony, vzpomenu si.kuju
Vesuvko: jako vzdy pozastavenicko a mila slova, od tebe vzdy potesi.Mocinko kuju!
Bacil :-)))
dream : fajnte prispevek, mile...:-)
Eilil: to znelo prijemne, ale nejsem si jista, jestli tomu tak opravdu je.I tak kuju:-)
Ponetka: noooo. znas me, vecne vrtosiva,neposedna,vecne v pohybu...tak se to meni:-) kuju.
ashentree : tak ja zase juknu:-)
Markel,kassiope,Zbora, Print...nezapomela jsem na nekoho? Vsem moc dekuji, nebudu trvdit, ze to neni prijemne.Prijdte zase!:-)
taky se vpíjím do rušné ulice propletena v tónech flétny...každé úterý :o) hezké...
*
Propletena
v tónech flétny
do rušné ulice
vpíjím se
Je moc hezká a flétnu mám ráda. Zaujala mě a báseň si připomenu až půjdu rušnou ulicí.... TIP