Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO životě
15. 11. 2004
7
3
8326
Autor
Markel
Ta hořkost se už
ve mně roztavila
trocha trpkosti
co na dně zbyla
my myslím se už vpili
3 názory
Vzdálený_hlas_moře: Díky za pochopení, moc lidiček tady nepochopilo, co jsem chtěla říci. Já mám ráda víno, nejvíc rulandské šedé, ale i kabernet,merlot a portugal nejsou k zahození :-))
Vzdálený_hlas_moře
06. 07. 2006
Ta hořkost se už
ve mně roztavila
To je moc hezky řečené, výstižné...... TIP
no jo, ty tam hodis posledni versik od Nerudy......a kdybys mi to nerekla....tak mi taky trochu zamotal hlavu....:-)
Plia: díky za návštěvu a pochválení, měj se pěkně
Andulka: moje generace Romanci musela umět zpaměti, byl to asi nezávadnej básník či co, mně to nevadilo, měla jsem a mám Nerudu moc ráda. Jinak - děkuji za návštěvy-moc!
Já mám čepice strašně ráda a na svý uši nedám dopustit, nikdy bych je nenechala upadnout, a ta báseňka je prima....tak prima, že jí dávám típek * už za ten poslední řádek, kterej je bezva
johanne: - děkuji za uvítání ! Ten autor je pro mne zavazující, fakt.
ponetka: báseňka? -jo,pěknej výraz-děkuji za T, moooc!!!!!
Je to o mým živitě a velikášský název? Děkuji moc za navštívení. Pěknej den!
sorry, nechtěla jsem se tě dotknout - název "o životě" pokládám za všeobecný a shrnující, toť vše
Asi na tom něco bude, možná by byl vhodnější název-Něco málo ze života, vůbec ses mne nedotkla, nejsem netýkavka, dík za názor. Taky nechceš v zimě nosit čepici, i kdyby ti měly uši upadnout? Dnes studeně foukalo a já jsem tudíž bez uší, prý mi to moc nesluší. Měj se fajn.
mám perfektní čepici, takže v tomhle nevidím problém (ani souvislost... no nic :o))
Žádnou souvislost nehledej - jen jsem chtěla pokecat, kyž jsem tu nová. Měj se
ysalamiry: Děkuji za návštěvu, ne poslení veršík, ale první z mnoha dalších dosud nenapsaných.
no to je dobře, že jich bude víc, ale já myslela ten poslední řádek...trochu mi zamotal hlavu :o)
ysalamiri: Nepochopila jsem, co míníš tím ??poslední veršík?? Tak tedy ten poslední veršík je od Nerudy - Romance o Karlu IV. Měj se fajn