Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚ-děl-dó
Výběr: Lyryk, chroustjazz
16. 11. 2004
33
0
13140
Autor
Noe1
Děl-ník
děl-á
děl-a.
I
děl-í
děl-buch
y.
Buch!
Výbuch!
Proč?
Ví Bůh.
Letěla
těla
ne
celá.
Úděl
dělnic
Nic!!!!
Úd-er-nic
hra-nic
pan-nic
fak-t-nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
nic
Jen spát.
fak ne :-)))))))))))))))))))))))))) zvlášť v tuhle raní dobu --- to stávaj do práce.
Saloon_Kupee
02. 12. 2004Saloon_Kupee
02. 12. 2004
Náramné tajdó - moc nejvíc + ten prolog - nemám sílu se Ti bránit - nemám naději ti něco vytknmout - ach .. :-)
Obrovskej TIP
Montrealer
26. 11. 2004Nicollette
25. 11. 2004
Jasně, ale nešlo to nepoužít ... tajdisti Kra-dó kde se dá i nedá :-)))))))). A škrtat nemohu ;-)
dó-prčic - sem si ho jako vyžebral, jó? tip je na nic, poslouchej tai-dó :-))))))))))))))))))))
Reb: zajímavý teoretický/metodický problém, škrtat se nesmí, ale záškrtat :-)))))), zeptám se chrousta (avi) :)
A co tai-disté s akutním záškrtem, ti smějí záškrtnout? O tom se Molnár nezmínil?
Reb: Tak a teď si mi to tu zavařila (původně jsem napsal pokurvila, ale přece nebudu hrubý, že), chroust mne určitě vyškrtne, jako že už to není to ortodoxní :-((((
ale dík :-)
No, jo vidíš... já vlastně nic neškrtal, a ty můžeš, chroust cizí tai-dó proškrtává běžně. Máš pravdu. Tak tam ten výběr teda můžeš klidně vrátit, od ho odškrtl taky a nic se mu nestalo :-)))))
Death_cat0
16. 11. 2004
ani bůh neví všechno, i když si to tolik lidí myslí:-)
někdy jsem jak zpomalenej film:-)
Dadík: proč se mi nedivíš? Já jsem díky bohu celý ... inspirovala mne kamarádka která dělá ve fabrice ... a spánek je pro ni hodnota vysoko v jejím žebříčku hodnot :-)
Dadík: dík :-))))) ... že bys byla včera v Týnské a nepřihlásila se ke mně ... to by bylo fuj ;-)
já jsem teď vesměs v Brně v posteli a s penicilínem...ale ty jsi pravil že navštívíš Brnko..a co v Týnské bylo?
Brno navštívím určitě první či druhý prosincový víkend ... v Týnské bylo čtení ...
Slůůůníčko
16. 11. 2004
pront: ď :-)
zvířátko: jsem rád že ses včera smála ... jsem ti prodloužil život, doufám že získaný čas věnuješ četbě a tvorbě tai-dó ;-)
Elyn: příšerná představa, viď :-))))) a ď :-)
podezdívka
16. 11. 2004kouzelná_květinka
16. 11. 2004
ty si zase potvůrka :-))) ... jeden mladý muž, který vypadí mladší než je, na jednom mejdanu u nejmenovaného liryka furt posílal smsky do jednoho nejmenovaného středomodavského města
:-)))) ... a tys ani nenaznačila ;-)
kouzelná_květinka
16. 11. 2004kouzelná_květinka
16. 11. 2004
nebojím, jsme jiné váhové kategorie ... a ovládám bojovou sekci umění tai-dó
kouzelná_květinka
16. 11. 2004Pišta_Hufnágl
16. 11. 2004Sn_vojáček
16. 11. 2004
Mne včera pobavila Lyrykova reakce ... ale to byla jen jedna vyhraná drobná bitva. Na oficálním výsluní velkého umění tai-dó ještě zdaleka není. Střet sil pokroku a temna se teprve hotoví ...
Díky :-)
SilverArrow
16. 11. 2004
S-A: nemohu, je to tai-dó, nelze opravovat ... je to jako frííííjaz. Chroust by mne vyobcoval. A "zbojní průmysl" konec koncův má docela hezkej smysl :-) dík
SilverArrow
16. 11. 2004tehotnej_hroch
16. 11. 2004
Neurážej magory :-)))))))))))))))))))))))))))))) a co uděláš s tím životem, co jsem ti přidal????? Celých 10 minut ;-)
za co se proboha omlouváš ... za to , že si mne potěšila?
Za to že magor je slabé slovo v označení mé tvorby?
nebo že ses smála blbůstce celých deset minut? :-)))))
Magor by se měl urazit, já nemám důvod :-)))
A s těmi rituály :-))) ... pár pikantních bych znal ... ale to soukromě ;-)
připomělo mi to starou chemickou citaci hluchého chemika v nejistotě:
Výbuch?
Ví Bůh!
:))))