"...Piju,kouřím,nejím
Takový já jsem dnes..."
Některý Tvoje dílka jsou jako měděný zrcadlo. Tohle se mi líbí celé, přímé a syrové, ale tohle mě tak nějak vzalo přes oči (nejen) nejvíc...
T.
je to v haji. Nevim, jak to rict a jestli vubec, ale momentalne mi mluvis z duse, prestoze je tohle tvoje starsi vec. Nezalezi na tom, jestli se mi tam libi nejaky usporadani nebo vyber slov, neco bych napsala jinak, tak jako kazdy by to udelal po svym, ale jedna z veci, kterou mam na tobe rada je ta, ze vzdycky presene vystihnes to, co chces rict. A to tak, ze velmi lehce (az to trochu i boli)*
líbí se mi to...ale potom, co jsem přečetla kritiky...nevím, co napsat...rozhazuje mě Andulka...snad by mu mohla naordinovat, kolik je chvíli a kolik už je moc, ne? To je strašně sobecký. Jak řekl Zbora když něco bolí, tak to bolí a bolí to moc...je to z toho cítit...a souhlasi s tím, že fňukání je zde na místě...krom toho...proč nazývat hluboký smutek fňukáním?
Jen mě překvapuje a přemýšlím nad tím, kde autor při svém věku bere inspiraci na takhle hluboký věci a myšlenky...což se netýká pouze tohoto díla...
Smutné, pěkně napsané... Tip
pro mě to na tip není....chlap nemá být tolik uplakanej....není špatná, to neříkám....jen mi tam vadí pár věcí...
Jak je s Tebou
Ruce mě zebou
Sama vyneslas ortel
Tohle není případ pro soudce
Bodnu si nůž přímo do srdce
Umřu
tak tady se usmívám a Ty jsi nejspíš byl smutný...prostě mě to nedojímá, jestli rozumíš...
nezlob se, chtěl jsi pravdu, tak ji píšu....
tak nejak podobne jako Craerassy -> proste chlap muze plakat jenom chvilku....ale ne celou basen...:-)
není špatná.
Crae a Andulka: ne že bych s vámi nesouhlasila, ale vaše tvrzení mi taky trochu vyznívá, jako že chlapi nemaj nárok na "pláč". Já si myslím, že když je člověk (m i ž) smutnej, tak je nejlepší to ze sebe dostat. Dusit to v sobě může přinýst akorát další trable. A když komukoli pomáhá pláč (či jeho jiné podoby) tak ať to využije... samozřejmě přiměřeně:-)
Berenika....neřekla jsem, že nemá nárok na pláč...naopak...chlapi plakat smí, ale je rozdíl mezi pláčem a fňukáním...a já ho tady cítím silně...
Andulka: v tom rozdíl mezi pohlavími rozhodně nehledej.
Crae: přesně, je to fňukání, ale v básni je namístě. Tohle přeci hrozně bolí...a neříkej nic o zatínání zubů, ani o času. (i když by to bylo namístě) :o)
Dílko rozhodně není dokonalé, ale je autentické, a tip si zaslouží.
Zbora...asi bolí, já nevím...přesto pro mě na tip není už kvůli rýmům...
vynikající. nebalíš své myšlenky do čtyř nebo více zdánlivě honosných onucí, jako někteří. ukazuješ je. tip
bolavé, obdivuju lidi, co to dají najevo nezabaleně, prostě jak to je...t!!
nu tak tady není co opravovat:-)...je skvělá... ostrá...
t
ta sloka od "proniká" je dobrá
jinak nevim no
asi ne-e:)