Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePíseň - Narozeninová píseň pro Pozorovatele
21. 11. 2004
6
0
12274
Autor
JiKo
nóó...ne úúplně :) fenomén je vlastně jev, žeó. což je asi nejjednoduší vysvětlení ;)
takže tím že jdu k nejzákladnějšímu: tj. chodím do lednice, na záchod a sexuju... ze mě dělá fenomén? :-)
mnó...tak teeda...ta fenomenológie jako jde k tomu úúúplně nejzákladnějšímu co je pod vším...není důležitý, jak se věc jeví, ale jaká ve skutečnosti sama o sobě je...jinými slovy jde o učení o vědomí a jeho vývoji od nejnižších forem zkušenosti až po vědomí absolutní...což je přece jasný...a to je jako s tim feromónem...třeba takovej sameček bource morušového cítí feromonový pach samičky až na desetikilometrovou vzdálenost...z čehož plyne, že feromonológie se zabývá touhami bourců, protože to je ten základ, bez kterého bychom byli kde ?
alé né, nezdá, páč jsem pečlivě studovala fenomenologii a tak toho vim dost ( i o feromonech :)
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
ani ta diskuse nemá chybku :)
sice se moc nechytám do historických kontextů a vašich vztahů a facek, ale...začínáš se mi jevit jako fenomén
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
cháá:o)) a za co byla? sk8 vypadá namakaně, od ní bych facku s tou svou neduživou frizůrou teda nechtěl:o)
Jehe: sk8 vypadá namakaně? někdo ti dejch na brejle a bloudíš v lese ne?:)) sk8 je drobná citlivá dívka (někdy) :))))))))))))))
Jak za co byla? k narozkám přece?
_JiKo_: Viděl jsem jen pár velmi amatérských(avi:o)) fotografií a ty jak známo zkreslují, taky někdy vypadám na fotce poněkud mohutněji (asi tak z půl metru:) a pak někam jdu a šlápnou mi tam na hlavu:o) Brejle bys mi mlžit ani nemusel, přes ty bych neviděl nad dioptrii jak jako tak skoro nic.
Tak za co byla facička, nebuť labuď:o))
Tak jsem to čet:)) Teda Linkinškvár nebo jak se to řiká?:o))
Ty moc neznám, asi nějaká okresní záležitost:o)
sk8 směs všeho tj i hiphopu :))) btw já to nastudoval na jejich www tak sem chytrej teďka :-)
jehe..asi tím "namakaným tělem" myslel velký ty...no ..ňádra :))
No dobrá popřemejšlim vo tom, když klečíš na kolenou :))) ale linkinKKK párk nezpívám :))))))))))))))))
Já to ani neznám ..abych se přiznal, doporuč mi nějakou písňu, nebo co máš eště ráda?
JiKo: Spoustu věcí, určo něco vymyslíš :-)...a navíc, ani nevíš, kdy mám narozeniny :-)
sk8 no a kdy? ale to pro mě není určující jednou je mít budeš
no a co teda posloucháš eště za skupiny..a buď konkrétní
Ok, tak je mám 5. prosince :-)
Já poslóuchám spoustu věcí, ale tak třeba: Wohnout, Divokej Bill, Landa, Kabát, Bárta (a na toho mi vůbec nesahej :-)), Tři sestry...to máš z těch českejch, abys to měl lehčí :-)
Zlý_wětry_vod_řeky
21. 11. 2004
Super .-)))....tlemím se ještě teďka :o))....mimochodem, co dostanu k narozeninám já :o)?
dismorphia
20. 11. 2004kouzelná_květinka
20. 11. 2004
Né to je narážka na jeho dílo http://www.pismak.cz/dilo.php?num=135851
dismorphia
20. 11. 2004dismorphia
20. 11. 2004kouzelná_květinka
20. 11. 2004dismorphia
20. 11. 2004kouzelná_květinka
20. 11. 2004dismorphia
20. 11. 2004kouzelná_květinka
20. 11. 2004dismorphia
20. 11. 2004kouzelná_květinka
20. 11. 2004dismorphia
20. 11. 2004pozorovatel
20. 11. 2004pozorovatel
20. 11. 2004
JiKo...pozorovatel a jeho nezapomenutelnej pupík, no to je nářez:-))))))
tip!!!