Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTančím ve tmě
Výběr: vesuvanka, Elyn, Print, a2a2a
20. 11. 2004
32
0
13303
Autor
Craerassy
Netřeba světla pane
šimráte do srdce
když se tak díváte
sedím si na nohou
to abych neutekla
až v pohledu zase
budete pálit
V dlaních mám stále ještě
otisk vašich řas
vidíte pane ?
Jste nebezpečný
do ticha do tmy
protančím ke dveřím
tak těsně kolem vás
nejdriv se mi vybavil Dancer in the Dark s Bjork, ale jak tak pozoruju, to s tim nema moc spolecneho...
Dr_Mephisto
22. 11. 2004
přiznám se, že mi to taky přišlo jakoby písničkově ... tak trochu mi zněla hlasem Pavlíny Jíšový ... :-)*
Já se ve všech kritikách u tvých děl opakuju:)A ani dneska nebudu originální, protože mě nenapadá nic jinýho, než-krásný!!!:)*
altečku...nebude, neboj...je hodnej a milej a rozchodíme to ...spolu nebo bez sebe nebo s tebou? kruci...nějak v tom mám taky zmatek:-)))
Inu konečně sem totiž přišel na to jak tě vyslovovat aspoň zdrobněle:))) no jaxe to čte normálně to tvoje.... jméno?
víš na todle mám alergii, myslím, že to slovo cos napsala je soukromé... na to s tebou nehraju asi sem puritán viď? Zkus to se mnou eště jednou a napiš něco jinýho :)
JiKo...dyk jsem si dělala legrandu...tak se nezlob...:-)
popravdě...nevím, jak se to vyslovuje:-)))
JiKo....no vidíš...musíme to promyslet a hlavně si říkat nenápadně, ať nás někdo neprokoukne..:-)))
takže prostě Krásy a ende :-)
Má Krásy
plná krásy
krá ká si
že vlasi
padaj si
na zem si
Jsi
ok, vybrakuju všechny skříně, snad se tam nějaké spodní prádlo najde..
ehm, muzejní exponáty... :-)))))))
Vizionář...
heleďte pane
vaše dlaně
jsou od oleje umazané
na tváři otisk
na zadečku taky
sbalte si svoje saky paky
potom je zase
vybalíte až v base:-))))
Crae, měl jsem na mysli všechny své skříně... :-)
Já nepamatuju TGM naživo... :-) (jako Ty) :-)))))))
Jaz...já pamatuji i upálení Mistra Jana...pamatuj na to, zlatíčko...:-)))
To je ale sci-fi, Crae... :-)))))
(Btw: Ty už jsi mě povýšila na Mistra? Ani jsem nemusel ukazovaz sbírku, hm... :-)))))))))
Jaz...na to přijdeš, broučku, až se ti začnou zapalovat lýtka...:-)))
Já Ti pořád říkám, ať se přišoupneš, že Tě zahřeju, to Ty si hraješ na hrdinu a nenene! opakuješ do omrzení... :-))))))
Jaz...to víš, že jo..já se přisunu a ty mě začneš osahávat...tůůůdle:-333
Já Tebe osahávat?! Vždyť Ty určo i to spodní prádlo nosíš! Než bych se k Tobě probojoval, musel bych osahat celý Tvůj šatník... :-)))))))))
Jen zahřeju, věř mi... .-)
hezkýýýý ... :-)
pouze 2 věci - zapomeň už na tabelátor a zkus nedělat z místa pro kritiky Atlasí chat ... :-))
a pak budeš dokonaláááááá
(kecám, ale Ty se na to chytíš, seš jen slabá ženská ... .-)) )
T.
De....jo...jsem slabá, co se tebe týká...tak slabá, že budu hrát mrtvýho brouka a až přijdeš blíž, utrhnu ti hlavu a sežeru ji:-3333
obdivuji tvou lehkost rýmu, je nejen lehký, ale i elegantní a zde v této básni i navíc tak trochu i galantní- tip a výběr
pozorovatel
21. 11. 2004pozorovatel
21. 11. 2004
Wu...netančívám směrem ke dveřím...vím, že i kdybych tančila...je cosi, co mě vrátí zpět......
to je krásná básnička :-)
úplně protančila kolem mého skromného příbytku. jen trochu zvířený vzduch tu zůstal a vůně příjemné chvíle... :-)
-tip
Zase moje krevní skupina - TIP! Mně by se to líbilo jako text k písni pro Hegerku.
Markel..já teď poslouchala písničku v posledním JiKově dílku a ty teď tady připomeneš zase písničku...já ještě teď učůrávám smíchy...JiKo je kanón:-))))))
do ticha do tmy
protančím ke dveřím
tak těsně kolem vás
Tichounce jako víla..... je moc hezká celá.... TIP a V
chrouste...řekniiii...:-))
cože?? ty jsi mi dal tipa?? kruci...a to dnes nejsem za tvrďáka...to čumím....
Hm, každý ne...
Btw: Tvůj zájem o motýly je úžasný...(mám sbírku, zvu Tě na prohlídku.. :-))))))
chrouste, odteď máš u mě utrum s tipama a budu tě mučit nudnýma vtipama:-)))
Jaz...tak nevím..jeden mě tu pozval na prohlídku spodního prádla...zvážím, co jsem ještě neviděla:-))))
To spodní prádlo by u mě asi byla nuda...já žádné nenosím... :-)))))))
Jaz...tak nuda, jooo??? jen počkej, až to tu řeknu holkám, nudit se nebudeš:-))))