Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBalanc na hraně
21. 11. 2004
20
0
9234
Autor
Craerassy
Nikdy nejsou stejné
do rámu občas
stojíš bokem
pohledy z oken
bosí se přeci nepřezují
a oblečení se nemilují
líná jsem o čemkoli lhát
osahám všechno
s čím se setkám
na neznámé se zeptám
a pak tě lásko
nechám
teď balancuji na rozhraní
nechat se strhat kritikami
a přiznávám
říkaly jsme si tuhle
s holkama
je příjemné tě cítit
mezi nohama
Dr_Mephisto
22. 11. 2004
Mephe....vždyť od toho to tu je...aby to pobavilo a jsem ráda, že to splnilo účel:-)))
Dr_Mephisto
22. 11. 2004
PS: za tohle umřeš krutou smrtí!
a pro kritiky...já jsem slušná holka, jen jsem se nechala strhnout jedním nemravou, který tvrdil, že se péčko nedám...a taky jsem nedala, že joo....
Pišta_Hufnágl
21. 11. 2004
ne, jezdit na koni není péčko...
a nechat ho občas proběhnout, to taky neškodí...
Pišto, nemrač se, tvoje báseň se nalezla, tak ...;)
Pištidlo...je to jen blbůstka..kruci..že já to nedala do blbůstek...no jo..nedala....:-(((
El...kruci, tak já tam mám i koně...já si snad dám v psaní pauzu:-)))
já se nechala vyprovokovat..ale na druhou stranu...není to tedy na hraně, takže můžu zajít dál, že joo:-)))
Pišta_Hufnágl
21. 11. 2004Pišta_Hufnágl
21. 11. 2004dismorphia
21. 11. 2004
dis...kruci...no...mazat nebudu, šla jsem s kůží na trh, tak si to vypiju...
Pišta_Hufnágl
21. 11. 2004dismorphia
21. 11. 2004
patrně budu koloidním roztokem...netokám.. a vyhýbám se potokám...
Pišto...
Ahoj, dis.
no... já si tam dosadila koně.. a.. hm?:)
dismorphia
21. 11. 2004dismorphia
21. 11. 2004
dis....no já jen, že ty hned celou flašku...mně stačí náprsteček a telefonuju na ministerstvo zdravotnictví:-((
Pišta_Hufnágl
21. 11. 2004dismorphia
21. 11. 2004kouzelná_květinka
21. 11. 2004
Nejhorší co se ti může při jízdě na koni stát, že spadneš z postele na zem či noční stolek :)
Ale báseň má k pornu eště pár kroků...nicméně líbí se mi (možná snad přitvrdit jazyk v úvodní pasáži když to končí drsně hovorově mezi nohama čili v p...vTip
já mluvil s tím koněm k včElýn.
Básničku jako takovou sem vyjímečně pochopil ... peting :))) v 18ti se mi taky líbil ;-)
chrouste...no tohle není sprostý...je to o kontaktu...dvoutaktu..alternátor...kumulátor...a taaak...:-)))
Teda, Crae... taková sprosťačina! To jsem si o Tobě nemyslel. A až si to přečte moje maminka, asi mi zakáže s Tebou kamarádit... :-(
Budu muset vymýšlet nějaké pádné argumenty, abych ji přesvědčil, že nejsi úplně zkažená... (to bude nadlidský úkol!)...
TIP
:-)))))))))))))))))))))))
Jaz...sklapni, jooo??? až si to přečte MOJE maminka, budu sirotek:-((((
Neboj se, nebudeš. Tvoje maminka už iluze dávno ztratila... :-))))
Ta moje Tě ale obdivovala a dovolila mi s Tebou mluvit...teď, neím, nevím... měl jsem Tě rád... :-)))))))))
Jaz....já tebe ne...jsi sprosťák, protivnej, kradeš želvám krunýřky a neumíš jezdit vlakem:-3333
hej, hej, hej! Želvy do toho netahej! (Alina by mohla vyprávět o Tvém vztahu k želvám :-) Na Tebe jsem vždycky milej, kytičky Ti nosím, prah před Tvými kroky zametám, někdy i hřbetovinu ohýbám...jen si toho nevšímáš a přehlížíš...
Já neumím jezdit vlakem a Ty neumíš řídit, jsme si kvit... :-)))))))))
Jaz...alinčiny želvičky jsou u mě jako v bavlnce...kdyby nelezly, kam nemají, přežily by všechny!!! a řídit já umím! jen zatáčky dělají blbě...měly by být rovný!
Jo a nikdo jiný by na silnici krom Tebe by být neměl... a všechno by mělo být na rovince, abys nemusela používat brzdy,co?:-)))))
Neříkej, že Ti lezou... :-))))))) Ty jo, já myslel, že už to nemůže být horší, ale může... :-)))))))))))))
uctivá poklona, ruku líbám! Mohu Vám podat Vaši hulčičku? Babičko, pojďte si sednout, já Vám místo v tramvaji vždy rád přenechám (starým lidem pomáhej...) :-)
Neboj, já Ti tu ruční brzdu budu hlídat... :-))))))))
no já se těšil na porno, když to mělo takovej nadějnej prolog a vona je to nic neříkající říkanka :-))
Tví kritici Tě rozmazlují a tím ničí, tetičko ... :-)
Já ale nejsem na sm... :-)
To si zkus převychovat toho sadistu, kterému jsi to psala... :-)
nebo, že bys ten sadista byla Ty sama? .-))))))))
kawa...nenene...je tam... ješitnost je výsadou žen, které...což nevylučuje, že ješitnost je výsadou mužů, kteří....:-)
Vau:-)))) Takhle tě teda neznám:-)))) Chichi, já tě nestrhám, jsem podobné prase:-))))*t
Empty....já a prase?? no ty si koleduješ teda....nebude ti nic platné, že mám pro tebe slabost!:-))))
To je život, ne porno, proč tolik povyku? Je málo příjemných věcí na světě, jsem s vámi, holky, zajedno
Moc pěkný - TIP
no pěkné, jen co je pravda.nechápu, proč tolik povyku mezi všemi, vždyť jsi sakra ženská ne?
nebo že bys měla takovou radost z toho, že už konečně víš (ohmatala sis) jaký je rozdíl mezi chlapečkem a holčičkou? :-))
mě tedy docela pobavila :-)
-tip