Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMezi námi
Výběr: Fouckault, Print, Holan
21. 11. 2004
23
0
9764
Autor
Elyn
Dnes
sedám si zase
vedle tebe
a v dlaních
houpám si
slova bolesti
a smutky
co jsme
po cestách
do kapes nasbírali
Společně
Věřím
bez ohledů
že každým pohybem
se bolest odplavuje
a nakonec zůstane
jen to čisté
mezi námi
divný datum... aha, ono už je po půlnoci...
Toníku... do postýlky... nebo toho moře nedožiješ..;)
... a děkuju...
to Elyn: au, mami ten pohlavek nemusel být přeci, dyk já už jdu, už bežííím, jen ještě něco musím sdělit strejdovi Pištovi:
bléééééé héééé (dlouhý nos i s chobotem!)
dobrou noc maminko moje :-)
Pišta_Hufnágl
23. 11. 2004
to Pišta: to bys mě musel nejdřív chytit dědku tlustej, héééé :-)))
(no a já už jsem v pelíšku pod peřinou a tam za mnou nemůžeš!) a maminka má v kuchyni nabitý váleček na těsto, tak bacha na to! :-))
Pišta_Hufnágl
23. 11. 2004
to Pišta: ty seš ale sprostééééj, fuj! já myslel, že z tebe vypáčím nějakou rozumnou odpověď, cože jsi to jako myslel tou svojí kritikou. (a to snad je k věci, ne?) ale víš ty co, už je mi to úplně jedno. nemám ani chuť se s tebou o tom bavit. a vůbec jo, už mi nepiš, nevolej, neznáme se ani s tebou na fotbal nepůjdu a o solárku nemluvě!
nazdar!!!
:-)))
to JazzROY37: jé, tatíí, díky :-) to si budu pamatovat... já se tak těším na vánoce... :-)) od mamky mám slíbené moře, od tebe koníka, to bude príma :-) jen aby mi babka nechtěla dát housle nebo tak něco blbého... :-(
ale že mamka krásně píše, viď :-)
Pišta_Hufnágl
23. 11. 2004Pišta_Hufnágl
23. 11. 2004Pišta_Hufnágl
23. 11. 2004
to Pišta: mnjoooo, já toho zkousnu celkem dost (teď mě ale zrovna děsně bolejí zuby, takže se mírni) no a jestli ta srágora bez vlastního názoru měla bejt jako na mě (?!) tak o tom bych ti mohl říct jedno:
xbhmbhnv cbhnmd xxxbnvh grb!
...a to je asi tak všechno, co bych ti mohl říct o té neduživé srágoře bez vlastního názoru. ale protože nevím co všechno zkousneš a aby se ti nezježila vlčí kůže na hřbetu a taky abychom nezasírali svoji nadmíru ynteligentní diskuzí toto dílko, víc ti toho již dnes nehodlám sdělit!
tak!
Pišta_Hufnágl
23. 11. 2004Pišta_Hufnágl
22. 11. 2004
smím nej, El? osobní důvody, ale strašně moc bych si ji přála tam dát a nechci krást potají...
****
Elyn, Ty konzultaci nepotřebuješ...
... a bylo mi ctí... a potěšením .-)
jasně že nadržuju....to je přece samosebou..nejhorší je bejt nezaujatá...:)))))
mno.... ješt? pouvažuju... ta pochybnost tam je, ale v porovnání s tim p?edchozim, co jsem ?etl, je to n?kolikanásobný....
Pišta_Hufnágl
21. 11. 2004
to má naději a houpavost veršíků se mi velmi líbí. jak je prostá a jednoduchá ve své laskavosti. já si ji dám do oblíbených :-) a jen víc a víc těch pohybů na odplavení bolesti (ne, prosím, teď žádné narážky víš na co :-)) )...
-tip
Pišta_Hufnágl
21. 11. 2004
někdo musí... jak by to pak na tom světě vypadalo...
no ale jestli je ti to proti srsti tak se omlouvám.
fňuk :-(
(zase jsem ten nejhorší ublíženej chudinka na světě)
Pišta_Hufnágl
21. 11. 2004
uff, to jsem rád, už jsem měl celý vlhký kapesník + mi začala probíjet klávesnice... díky za to, že jsi mě uklidnil, klávesnici jsem vysušil a můžu se dál radovat...
ehm ehm, a že se tak starám, nevrátíme s k původnímu dotazu? :-))
děkuju mami :-) nejlepší na světě je stejnak mateřská láska. čím víc rodičů máš, tím víckrát jsi člověkem... a těch pohlazení, no jéje :-)))
Toníčku, to neřeš...strejda Pišta je dneska jen nějakej nabručenej... :-)
Neplakej, tatínek koupí koníka pro svého malého Toníka...i s krásným ozdobnym sedlem a houpat se můžeš až do rána... :-)
Elyn: Hezká je, to zase jo