Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSouhvězdí Blíženců
Výběr: vesuvanka, chroustjazz
22. 11. 2004
24
2
9573
Autor
KayTee
Namalovat obraz
Tebe a mě
Není tak těžké
Pár tahů štětcem
vykouzlí
barevné znamení blízkosti
V zrcadle odraz Tvůj
Dívá se na mě
Hladí mě úsměvem
A celý svět je náš
Jsme tady jenom my
Jenom Já a já
2 názory
Nonchalance
05. 06. 2008Don´t_worry
29. 04. 2005Krásnoočko
28. 04. 2005Augustin_Šípek
04. 12. 2004
překvapivost, člověk by čekal obvyklé citoslinty - já tohle a Ty tamto já tamto a Ty tohle ble ble.
No a ono tohle (já a já tohle a tamto) :o) *
já & já beru - ale - třiX mě v tak krátkym textu .. Ne-e
+ když, tak příště pls berany .. :-))
Besuhoff: každý blíženec je trochu jiný...v některém převažuje ta osobnost a v jiném zase ona osobnost...
stejnak díky za písmenka
komedie: děkuji ;o)
Nemůžu si pomoci (a že sem se snažil - a je mi to tak líto), ale moc se mi to nezdá.
Jednak mám pocit, že přání bylo otcem myšlenky (četl jsme už od Tebe věci inspirované a "políbené").. ale budiž.. možná čtu špatně.
Ale znám jednu blížence, a to tedy není žádné hlazení, žádná idyla. To je boj. Válka dvou bytostí v jedné. Nesmiřitelné zápolení, čím dnes bude. Něžný vánek nebo uragán?
To je blíženec.
znám jenom jednoho člověka - blížence a sedí to na něj perfektně
*moc pěkně jsi to napsala*
Pěkné, hlavně konec.
Jenom astronom ve mně si neodpustí poznámku: souhvězdí Blíženců nemá dnes už nic společného s astrologickým znamením Blíženců (to je posunuto hlavně do souhvězdí Býka.)
podezdívka
22. 11. 2004
To je nádherné, něžné... tahy štětcem, obraz.... dílko je takové milé pohlazení.
TIP a V
Určitě zpracuj i další znamení, budu se na ně moc těšit . Zdraví Tě ohnivá lvice
jé, to jsem ráda, že se to líbí ;o))) Spracuji samozřejmě i další ;o))
moc děkuji
Pardon, nelíbí, takové bezpocitové, bezduché, ploché...znám Tě lepší (čímž Tě samozdřejmě nechci odrazovat od dalších znamení. Rád si je přečtu).
*líbí
nojo,tys četla mého raka:o))) také píši o znameních:o))) jen to nemám ještě pohromadě:o))))