Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUctívání podzimního boha
20. 10. 2000
8
2
8595
Autor
JiKo
"áááááááááááááááááááááá strašidlóóóó .. mamííí mamííí tam je strašidlo", volaly jako jeden muž dvě rusovlasé sestry. Mohlo ji být tak kolem pěti, šesti let. Liščí barvou vlasů jejich veškerá podobnost končila. Ještě chvíli jsem rozvíjel teorie dvou otců, abych si náhle uvědomil co se právě stalo. Vzbudili mě.
Matně si vzpomínám kde jsem to včera vlastně byl. Mám okno. Áha, vzpomínám si, že mě Marek zval na jakýsi večírek, slovy: "Vole! Jdem zapít podzim!"
Hlava bolí jako střep. Já to neměl míchat. Vždycky, když se neudržím a dám si k pivu ještě něco tvrdšího, dopadne to špatně. Teď to trochu povolilo a mě se v hlavě vybavil další kousek paměťového puzzle.
Někdo v hospodě dostal nápad, pozdravit přicházející podzim i slovně. A tak se banda potácejících, již silně pod vlivem ethanolové smrti, vydala ze dveří a halekala do kraje: "Nazdar podzime, ty vole!"
Myslím, že mě pak napadlo, že nějakého nešťastníka zahrabeme do listí jako do písečné pláže a uctíme tak podzimního boha. Občas mívám pěkně blbé nápady a tohle byl jeden z těch horších. Paměť se mi vrací a tak v ní lovím kohože jsme to vybrali.
Hmmm, tak to asi nepůjde. Nevzpomenu si. No nic asi bych měl jít domů....
A v tom mi došlo kdo byl vybraný nešťastník. Už také vím proč mě vzbudil ten křik.
Sedím totiž uprostřed hromady listí a jako periskop ponorky kouká ven jen moje hlava.
2 názory
Jenom dobře, že nebyla zima ... zahrabat se takhle do sněhu a pointa by hnedla byla jiná :). Dávám tip :) a jsem ráda, že byl jenom podzim.
Škoda, že nevidím tu fotku :o) Jinak výborné, úsměvné až hřející v těchto chmurných dnech :o)
To se teda povedlo!!!! :-))))) Takovy multimedialni povidky, to neni spatny napad!!
Jiko: škoda, že nemáš nějaký listí i na hlavě a tak... vypadalo by to au-tentyčněji :-)))
ano, dobrý nápad, příště zkus i krátký videozáznam, stávám se čím dál náročnější :)
au_ten_tyk
26. 10. 2000Miroslawek
24. 10. 2000
*Upb: hezký ... "Nazdar podzime, ty vole!" "teorie dvou otců" ... hezkej námět, snad Tě během spánku nepoužil ňákej pejsek jako patníka ... 8c)...tipuschopné
m.
Miroslawek
23. 10. 2000
dobré, jen ten konec to dost předprozradí (ale to máš skoro u všech) každopádně za úsměv máš i můj tip
MaxipesFik28
21. 10. 2000
inspirace životem :-) teda takovehle yážitkz bzch snad ani nechtěla :-)
hih :-) - téééda - to je.
Líbí, vážně a to moc povídky nečtu :-))))).
hihi :-)....jakpak by se tak asi spalo? :-)
34čačača
BTW: ani Ti nevím, proč jsem si přitom vzpomněla na jednu z Pratchettových postav - a to na Boha Kocoviny. :O)))
No, Ali je učenlivá, vždyť je to knihovnice!
Hezké uctění, jen co je pravda. Jen asi z listí se vyhrabává asi daleko líp než z písku :c)))
:-) dík, právě jde o ty nápady, není matroš, který bych zpracoval :-)
Ale mohl bych přepsat jednu historku s policií :-))
OKi :-)