Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBrána Matky Boží - 1
23. 11. 2004
8
4
8790
Autor
Markel
Brána Matky Boží - 1
Holubů
zmoklá křídla
nad rozjařenou bránou
Má rozcuchané vlasy
zvláštním pocitem
že omládla asi
dlouze se opájí
a napřimuje záda
Holubů
zmoklá křídla
nad rozjařenou bránou
Má rozcuchané vlasy
zvláštním pocitem
že omládla asi
dlouze se opájí
a napřimuje záda
4 názory
Usmáty_autor
22. 02. 2007Usmáty_autor
21. 02. 2007
Craerassy: Kdybych očí pozbyla(ke čtení)
asi bych se zabila. Ale už jsem i viděla takové zařízení se skenerem, který dokáže číst knihy a různé texty. Hlas je sice syntetický, což mluvenému slovu odebírá ten správný rozměr, ale kdybych neviděla, i tímhle bych vzala za vděk. To mám ale myšlenky, co?
Jannis: Děkuji za návštěvu a Tvého ocenění si považuji. Měj se krásně.
Markel...jednou nám stejně v domově bude předčítat švarný ošetřovatel:-)))
Craerassy: Tak tahle představa mě oslnila!! Už to vidím živě před sebou, jak spolu bojujeme o přízeň švarného ošetřovatele, pícháme zákeřně hůlkama do míst, jde jedna druhou pouze tušíme, v naší neopětované lásce spatřuji pěkný kus morbidity....báječné!!!
supizmus: Díky za návštěvu a někdy opět nashledanou!
synáček,Bedřich,Dr Mephisto,Vevet: Děkuji za to, že jste si udělali čas a za milá slova, za T.
Craerassy: děkuji za kritiku a t, jsem ráda, že čteš moje dílka. Tvá mne oslovují a patří k mým velmi oblíbeným.
Craerassy: ty budeš číst mne a já tebe též
čtenářku lepší nikde nenajdeš. Dík!
vesuvanka: děkuji za milou návštěvu a t
Vevet: děkuji za přečtení, přijď někdy zase
Díky, já ráda fotografuji a tenhle pohled znám v padesáti obměnách a pořád to zkouším v různých ročních obdobích a denních dobách. Jsem na tu bránu patrioticky hrdá!
vesuvanka: viď? A takových starobylých krásností je u nás mnoho, chodím po náměstí už spousty let a někdy mívám pocit, že jsem tam poprvé - je to dost zvláštní pocit - odosobnění. Díky za návštěvu v mé galerii.
synáček: Děkuji za tvé navštívení, pochválení a Tip. Moc jsi mne potěšil!