Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBrána Matky Boží - II
24. 11. 2004
7
2
5359
Autor
Markel
Brána Matky Boží - II
Soumrak nahlíží do ulic
ze slunce nezbývá už nic
když Brána Matky Boží
s důvěrou hlavu složí
pod baldachýnem tmoucím
Ve spánku každý kámen
oddychuje své ámen ámen
2 názory
Usmáty_autor
21. 02. 2007
jednodušší a jasnější než BMB I., ale pořád mi tam něco chybí. asi toho chcu moc...
supizmus: Děkuji za návštěvu a kritiku. Měj se fajn a nashledanou, budu se snažit, aby ses cítil dobře a příště už ti nic nechybělo.
Mila cik: děkuji za milou návštěvu
Dr_Mephisto
24. 11. 2004
jojo..krásně večerní..já jsem vůbec večerní tvor.. :o))
..jen ten "baldachýn tmoucí" mě tam drobátko straší, možná by stačilo jen: pod baldachýnem noci..ale já sem prd básník ;o)
..nemůžu si pomoct..líbí se mi *t
Připojím se s tipem. Je vidět, že sdružený rým není dobrý jen pro dětská říkadla:))
Dave Grave
24. 11. 2004
To má moc krásnou večerní atmosféru.... Ve spánku každý kámen oddychuje své ámen ámen..... hned bych si ten kámen pohladila....
TIP
vesuvanka: na téhle bráně je i rozhledna, takový malý ochoz, pěkný pohled do ulic a na starobylé domy. Když se z toho ochozu nakloníš, nejeden kámen pohladíš.Děkuji za souznění a T. Krásnou dobrou noc a snad zítra zase nashledanou.
Markel, díky moc... i já Ti přeji dobrou noc a zítra krásný den a budu se těšit na shledanou