Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNetvař se důležitě
26. 11. 2004
25
0
14418
Autor
Craerassy
Básníci s vtipem
uměli nejlíp psát
ty lživej na pohmat
v četnosti avantýr
když nepočítám dny
svých polopravd
jsem skrytá
mám z ironie šat
dochvilnost je mi cizí
a věci co nevlastním
jsou mi protivné
nahota na ramínku visí
proč v kině
ti nesmím sedět na klíně ?
jejda, to je dobré :-) krásně hravé a zároveň lehce přítulné :-) líbí se mi tak, že...
...tip :-)
Báseň je to dobrá, ale je mi nějak cizí....neumím ji prožít, jak bych si přála.....:o)
Crae: tak nevím čemu - komu dát tip víc, jestli básni nebo tady tomu pod tím :o) +
pozorovatel
26. 11. 2004
pozorovatel...já to tušila!...jestli něco cekneš, příští bude o Tobě a bude velmi pikantní a plná podrobností:-))))
dismorphia
26. 11. 2004
El...aha...kruci...ale alteček říkal, že to je jeho kanón...já netušila, že je půjčenej:-)))
dismorphia
26. 11. 2004dismorphia
26. 11. 2004
dis...no dobře, já tě teda pozvu, ale do kanónu ne, ten patří Elyn...můžu tě pozvat na odpolední čaj k nám do ústavu, ale opovaž se jezdit mi vočkem po altíkovi!
altečku...mně to jen tak ujelo...jako tehdá na tom letišti..pamatuješ?.-)))
dismorphia
26. 11. 2004
El...to nevadí...alteček má oštěp..kdyby něco, on nás ochrání obě...
dis...ty plafky mi altík ušil po večerech na dovolené ve Šmárolakatoši, ale nebylo moc látky, tak jsou sporé...:-(
dis..nenaznačuješ mi tady, že se ti na čaji o páté budou rozlézat tvá chapadla, že ne....:-))
dismorphia
26. 11. 2004dismorphia
26. 11. 2004
dis...to jako vážně???? hele...překontroluj mi ten mejkap....co?? dobrý?? a neměla bych, jak tam tak ležím protáhnout jednu nožku v koleni, ať jsem jako víc tento...sexy...?
:-)))
dismorphia
26. 11. 2004dismorphia
26. 11. 2004
dis...hele...tááá chapadlá nevytahuj z kapes, jasný?? altík je slabé natury, ještě by podlehl...musím si ho hlídat...číhni, jaký mi koupil letadlo!!!
dismorphia
26. 11. 2004
alte....trenky? jupííí...kolokolokolooooo....no vidíš...ulítly voknem...
potřebuju kožíšek na zimu
dismorphia
26. 11. 2004dismorphia
26. 11. 2004
dis..ježíš, než mně to došlooo...:-)))
...a buďme k sobě upřímní...JO...já se občas proměním v chlapa a vůbec to nečekám...překvapím tím hlavně sebe...jsem pak děsně sexy a co přede mnou neuteče.....
:-))))
alte! ukaž kapsy!!!!
nenene....karty..takový ty zlatý a stříbrný a klíče od letadla a taaaakkk.....
dismorphia
26. 11. 2004dismorphia
26. 11. 2004
dïs...já nic neslíbil/a...cha...jdu se vycpat...tedy vyspat na ten náš běh...tyyy joo..já se tak těšííím....koupím šampíčko...houby..to koupí altík....a budeme se v něm koupat..nahatí...všichni tři...já, já , ty.....no to bude mejdan..
:-)))))
už fakt mizím...dobrou.-)))
dismorphia
26. 11. 2004Dr_Mephisto
26. 11. 2004
no nevim zda mám dát vTip když to není o mě... ;-))))
ps: být čápem (čápkou) nemusíš sedět ....
Být čápkou a sedět na komíně
být čapkou a sedět na lysině
být kravou a sedět v kravíně
být tvým párkem s hořticí
chtěl bych být, však na kštici
již pár šedin rodí se
tak já tu bojím se
že zemru stár a sám...
A4 se bojiš a nastrkuješ pitbula jo? .. si dondu do laborky pro kyselinu sírovou a uvidíme kdo z koho :)))
ps: a tip sem dal tak tu mám právo psát co chci :)))
A4: oki s tebou je dobrá dohoda :))
(teda nevím esli víš že lichejch dnů je víc ;-) )
btw: čím sis jí vysloužil smím li se ptát li?
mě kdyby někdo seděl na klíně za trest shoranaměsedlý bych to nepovažoval, kor Cráe .)))
Pišta_Hufnágl
26. 11. 2004Pišta_Hufnágl
26. 11. 2004znociměsta
26. 11. 2004
nech toho, to na mě neplatí.... teď jkdyž vím, jak to všechno je... ne, už nemůžu dál....
hm, tak nic no... já ti chtěla vyjít vstříc, když už se chceš usmiřovat... a zase nic:)
kouzelná_květinka
26. 11. 2004kouzelná_květinka
26. 11. 2004pozorovatel
26. 11. 2004
alte!! já to vidím!! na kom tě jednou našli, nooo?? cha...a jde na kobereček, koukám...doufám, že soudce bude nemilosrdný:-)))
JiKoušku, ty na mě upadnout,tak se ani nezvedám....:-)))
pozorovatel...spíš se modli, abych nenapsala!:-)))
pozorovatel
26. 11. 2004
Báseň - jedna báseň.Tip! Diskuse pobavila, jinačí obrázek o Tobě mi nastavila, musím se z toho probrati, neb představy mám nahatý.