Až dneska večer... nebo zítra... nebo prostě až Ryan zavolá, že můžem, že truck je připravenej... takže až zavolá, a odjedu do Francie s bláznivou nadějí že třeba čím jsme dál, tím je snažší zapomínat... tuhle si vezmu s sebou, abych ji v Provance mohla číst motýlům z levandulových polí...
mě se to líbí! Sice nejsem bůhvíjak velký znalec poezie (jsem-li nějaký), ale mě tohle ztvárnění a pojmutí plně vyhovuje. Není to náročné, ale přitom úderné. smutná. *
Tak tohle chlape,se ti fakt povedlo!!!Je to sice asi paty dilo a zda se mi zatim źe vsech nejlepsi....Je lehke to pochopit ale taky u toho premyslis....Mohl bys sem dat treba stranky na nejakou charitu a lidi by po tomhle tvem dile na to klikli a urcite by tam poslali hodne penez..Fakt to chyta za srdce...Moc se mi to libilo.. :) :-)
njn...nezbyva mi nic jinyho nez ti zas dat tip.....ses proste nej autor.....
Klarka....nevim co jsi na tom nepochopila
ten konec se mi zda az moc pateticky, ale jinak ...jako vzdy...z te atmosfery me mrazi, pokud jsi neco takovyho zazil, pak klobouk dolu dvakrat, protoze jsi o tom vubec dokazal napsat, pokud ne, stejne to z toho strasne moc vyzaruje..moc****
nu tak já taky poznala, co je to přijít o někoho blízkého, takže by bylo asi zbytečné k tomu něco dodávat...někde trošku něco pokulhává, ale to se netýká obsahu...tipík pro všechny kdo taky rozumí:-)
ne, nezdá se mi to špatný. je to psaný srdcem a to je fajn. Nechápu, co na tom Klárce přijde nesrozumitelný....mně to přijde srozumitelný až až...:o)
Připadá mi, že pokud je zde někdo smutnej ze smrti někoho blízkého a vyjádří to, najde se minimálně jedna kritika, která ho odsoudí za pokus o "laciný soucit a smutek", ten, komu nedojde, že autor nikomu o soucit nestojí...
Lidi lidi, abyste náhodou nebyli lidští, že? Je to k smíchu, takhle uhozený kritiky...
tak tohle mě rozplakalo...vážně...je to strašně krásně a strašně smutné...musím říct, že tvé básně se mi hodně moc líbí...
*
no...ctu od tebe treti kousek a pokazdy je to lepsi...*
Až se začne se ptát
jak ptáci lítaj?
proč je nebe modrý?
a kde je táta?
Moc smutné a krásně napsané.... TIP
co bych to rozebírala? Prostě moc moc pěkný
moc smutne, forma moc nelibi
... vim o cem to je.. i dyz neucim synoftse jezdit na kole... *
Pokud by to mel byt pribeh, brala bych, kdyby byl krapet (ale jen kapanek) srozumitelnejsi
Promiň, ač mám ráda srozumitelné básně, tahle mi přijde jako nevydařený pokus o laciný soucit a smutek. Navíc ta forma. Postrádá do rytmus, verše, které se (asi) měly rýmovat, se vlastně nerýmují. Prostě mě neoslovila.
je pravda ze forma pokulhava.. ale jinak se mi to libi...!*