Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePýří dotaz
28. 11. 2004
1
0
6557
Autor
JiKo
Chlorofyl není co nás povyšuje
nad zásaditou hlínu
zásadně rosteme rychle
a patřičně odolně
Spínáme ruce v hrožení
obehnáni asfaltem
dešťovým útlakem shora
doráží nás pyl
Proč pýr nemůže dýchat
a přiléhavě tázat se psů?
Je odsouzen dělat potravu
venkovským krysám?
nevěděla jsem jak zareagovat, jestli se mám jako chytit :-)))***
je to sračka :-))
evidentně ti to o lásce šlo mnohem lépe************
....k pýru se ti špatně hledala slova, zásaditou zemi tam máš kvůli "zásadně" nebo naopak
spínáme ruce v hrození by se mi líbilo......(náznak jak ten pýr roste rychle silně odolně?)...nebo to je v ohrožení?
sis nesmyslně něco skládal :-)
a přitoms ten pýr udupával,
kryso! :-)))***
aby tě nedorazil pyl! - koukals ven? je tam úplný jaro!
Pája: super :)) dik, ty se prostě nestydíš :))
pyl: začnu tě sbírat a udělám med chuti kandovaných červánků - Papája bude mít radost:))
jé--kandované červánky!! juj! :-)))******************
to je pěkné
sesbírej mě, pojmenuj, zařaď, prociť a pak o mně napiš! :-)))
a rozradostnils mě :-)
děkuju milý jiko_kde_máš_mlíko :-))))***
na houby mezi prstama je nejlepší....jo aha to by byla komerční reklama:))
cekanka_ucekana
29. 11. 2004dismorphia
28. 11. 2004dismorphia
28. 11. 2004
proč vás doráží pyl? Těch psů bych se tázala, proč na vás čůraj..
venkovský krysy to jedí?
až na todle se mi to líbí.. a nebo jsem to dílo nepochopila..
:) to je taky možný..
je to divný, ale docela hezky divný.. první dvě se mi líběj dost..
a otázka: Proč pýr nemůže dýchat.. tu budu ještě dlouho v uších slýchat..:)
Dis: nemám argumentů, když sem to psal přišlo mi to super... no a pak to sem dal a teda sem jako nechtěl říct přímo že to je blbost taxem napsal "divný" .)) no a taky taková příprava až mi to kriticky strháte, spousta lidí to tak dělá i já ale jen někdy, když si nejsem jist výsledkem :)
Elyn: pýr nemůže dýchat, protože ty prostory mezi chodníkama prostě furt někdo seká buď králíkům, křečkům anebo jen tak protože je to fyrma na údržbu městských zelených ploch :-)
no a ten pyl... páč pýr se množí odenky....teda aspoň myslim jináč je to faux pass ale říkejme tomu básnická licence .)
dismorphia
28. 11. 2004
dis: tak s neboj mi napsat že se ti to nelíbí..máš tu prostor, chci slyšet názor!
no jo, ale ty krysy... to je jakože označení králíků z balíkova?:)
ale s těma psama jsem čekala větší rozlet do protestu - jako proč na nás čůrají, pokoj nám nedají, jen po nás hážou smrduté kosti a naše těla drásají, když je chtějí zahrabat a podobně..:))
Jsem od pýru čekala trochu větší humbuk za pýří práva..;)
dismorphia
28. 11. 2004
no jo holky někdo holt píše vo lásce a jak na ženský chlapy serou já píšu a baví mě to velmi o neuvěřitelných věcech, najditemi na písmoni báseň o pýru, kolik jich je? A kolik je básní o lásce a vztazích?
ps: je to blues a né protest song, škoda že jsi Elyn čekala a já tvé čekání nesplnil... neboj takhle to cítím u 90% věcí tady taky :))
jiko, ty jsi to nepochopil. Mně se tvoje báseň o pru líbí, jen nechápu ty venkovský krysy.. ty mi tam nesedly.. ale už mlčím, zdá se, že jsi velmi srostlý se svým dílem a budeš ho bránit zuby nehty..;)))
dis: to je škoda že čteš a nerozumíš, páč já píšu hodně jednoduše... ale nebreč, já z 90% taky nerozumím...héé Krásy by ti mohla povídat jak mi musí ty svý věci dycky vysvětlovat .))
dismorphia
28. 11. 2004
Ely: no původně to mělo bejt něco ve smyslu nedomestifikovaná zvířata :))))
Dis: dík za uznání, konečně sem ho z tebe vymlátil :)))
dismorphia
28. 11. 2004dismorphia
28. 11. 2004
Dis: Jo vysvětluje a šlechtí jí to :))))
rostliny pomocí chlorofylu vyrábějí kyslík, bez toho by nebyl život a tak se zelený pýr pyšně povyšuje nad hlínu a to jak ve smuslu povyšovat se nad někoho slovně tak ve smyslu že roste a tím je výše než úroveň země třeba i o 5cm :))
zásaditá hlína - no někerá je kyselá jiná neutrální další zásaditá.. v každém typu rostou jiné druhy rostlin optej se v zahradnictví....no jo to víš technicky založený chemik :)) (ps: si přečti mou Lásku promovaného inženýra a můj sklon k vědě ti bude jasnější) :-)
dismorphia
28. 11. 2004
se neboj je to láskyplné vyznání :)
kurňa dva lidi v kritikách a 44 čtenost tomu se říká podvod:))))
Pišta_Hufnágl
28. 11. 2004
Howno, je to jiný než tady všici chtějí číst.... kdyby tu tak byla Pája....ta se nebála říct je to sračka....
dismorphia
28. 11. 2004Pišta_Hufnágl
28. 11. 2004
tak já si dovolím šlápnout do toho psího onoho a řeknu, že napsat tohle Jinovata nebo srha, je to nejspíš ve výběru..pravda, musela jsem si u tebe ujasnit nějaké nesrozumitelnosti, ale to nic nemění na tom, že ačkoli je to na první pohled divný, na druhej to pro mě na tip prostě je