Hele nevíš kde by se daly levně sehnat jedny brusle?
v té půjčovně nějaké mají, když vemeš loňský model stahneš to tak na 3000, já koupil ty svý loni na proseku v té Bille ve druhém patře je levnej sport. důrazně ale doporučuju koupit si značkový. činský brusle sou kolem 2000 značkový od 3000 a rozdíl v klavitě boty a pod velký
Svolávám bruslení na zítra kdo bude mít zájem viz zde:
klikni
Konec hlášení
ty ses zbláznil! :-))))) já mám brusle ještě v herně, skončila jsemtam na Novej rok a od tý doby jsem netréno¨vala .-))))) a jak to moje bruslení vypadalo, to víš :-)))
magore :-)
ach ach, kde jsou doby, když měly ještě brusle čtyři kolečka po stranách jako autíčko... achach ;o)
m.
no dobře a dovolíš mi zkraje aspoň padat v práci na koberec?????
máš povoleno 15 pádů denně :))
Ty jo, tak teď jsem fakt naštvaný a rozmrzelý :-( Proč nebydlím v Praze? jediný kámoš, který se mnou sdílel inline vášeň se odstěhoval a Vy si pořádáte výjezdy na druhém konci republiky...hm :-(
No, třeba to nějak vymyslím... Boby, řekni kdy... :-)
a převádí se mi zbytek do dalšího dne? Dneska jsem neměla ani jeden! Chatám se na jedný straně skříně a na druhý lednice :-)))))
tomu moc nevěřim asi to dojdu zkontrolovat :))
pževádí se ale max do druhýho dne jako u Oskara :)
jazi nekendi že tam nemáte něco jako my Letnou kde lidi jezděj tam se moheš skamarádit anebo existuje sportovní seznamka a pod.
JiKo: Já mám čas na sportovní seznamku? :-)
Jinak parčíky a tak tady samozřejmě máme, ale kvalita povrch nic moc, teď nám staví skatepark hned vedle práce, ale než se dočkám prvních ramp, tak budu mít bílé fousy až na zem... :-)
Jinak v Ov a okolí by se něco našlo, ale vesměs tam jezdí bezva uzavřený skupiny s nášivkami marjánky na bundách... atd... :-)
Severní Morava je nádherná! :-)))))
Jina jsem to myslel spíše tak, že kdybych byl náhodou v Praze ve škole, že bych se připojil. Čistě kvůli zaježdění bych do Prahy nejel a pokud jo, tak na Štvanici...
JR kde na štvanici myslíš?
prima, takže zejtra smim třicetkrát :-))))) dyk jo, přijeď se klidně podívat, ty dva metry od lednice ke skříni zvládám bravurně i v jedněch ponožkách :-))))) a to mám v cestě díru v koberci :-)))))
JiKo: Na štvanici máte skatepark. Rampy a tak...:-) Nejlepčejší v ČR. Tys to nevěděl, pořádají se tam i mistrovství...
JR já sem ve fázi kdy mi stačej rovïnky a malé kopce ve stromovce a na letný a taky pivo tam maj :))
JiKo: To je taky bezva fáze, já na bruslích nestál celou sezónu...asi na tom budu podobně... :-(
swan: neboj začátečníků je víc, smát se nebudeme, budeme pomáhat zvedat :)
počkat, počkat, lze si brusle půjčit?
mně jsou moje už malý
hrozně rostu:))
pozo 50 až 90 na hodinu se tak platí
euro nebo tolary?
a to je na tý Florenci v garáži?
:))
to já nevím zdq to bude letos anebo třeba na jaře dávám dohromady lidi zatím, deš do toho?
dřív jsem na inlajnech trávil celý dny a teď se mi stýská...
jdu do toho pod jednou podmínkou: Nenapíšeš mě mezi členy!:))
...když mě tu už všichni podezíraj, že se vetřu kamkoli....:)))
tady indulony vítáme :)) kdo maže ten jede přece!! :-)
taxem ti vyhověl si i nesi tam :)
a kdo je pořádně namazanej, vojíždí nejlíp
:))
díky:)
Pište na adresu Studio Kamarád Jindřišská 16, tři jedničky padesát Praha jedna ... ale jen v případě že nechcete aby váš hlas byl započten do slosování o hodnotné ceny.
Jináč piště normálně sem dolu :)
já chci vyhrát cenu! nejhodnotnější!
Tohle dílko se ti pocedlo, musim uznat :-)))) za to si tip zasloužíš :-))) ale v inlajnech na asfaltu mě nečekej ani v Praze, ani v Neratovicích, já zatim zustanu na tom koberci v práci s pěti ponoškama :-)))))
joo...zase ta Praha....:-)
čekanka: no když někdo dá 1500 za brusle, chce je užít ne? Dám ti motivaci, teď sem viděl asi 50letýho chlapa..jezdil padal ale zved se a jel dál..nakonec se každej naučí
Krá: no mužem udělat nějaký podsekce ale na dálku těžko cos organizovat, koukni na Petra Pana jdem s nim do zoo a maj zavříno :)
V zimě, jo?
No možná bych mohl dovézt z domova starý dobrý sešmajdaný. Ale na tebe by určitě stačily.
Předběžně si mě písni.
StvN
StvN no já moc neumím:)) V zimě se jezdí v garážích na Floře... teda snad to bude znova :))
To by snad šlo.
V lednu budou zkoušky, to by měl být i čas.