Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePosraný auta
Autor
Death_cat0
Šla, jak nejrychleji mohla. Nejraději by mu utekla.
Jel vedle ní, sotva jí stačil, a v jeho hlase bylo něco, co jí připomínalo raněné zvíře:
„Proč jsi mi lhala?“
„Vždyť tys mi taky lhal.“
Zalykala se slzami. Hystericky na ní ječel, už pomalu přestávala vnímat jeho slova. Z její bolestné otupělosti jí probralo až zatroubení auta.
Otočila hlavu a viděla ho jak prudce zahnul na silnici, červený favorit se mu tak tak stačil vyhnout. Chytla ho a vší silou se ho snažila odtáhnout. „Nech mě bejt,“ zuřil.
Přemýšlela proč to neudělá, když si to pán tolik přeje, a přitom co se ho snažila odtlačit. Pouliční lampy všechno barvily do oranžova a ji napadlo, proč právě dnes večer musí jezdit tolik aut. Posraný auta. Chvíli se s ním přetahovala. Nakonec se unavil a nechal se dostrkat na chodník.
Co mám udělat? Přešla tak, aby k ní byl čelem, pořád se ale křečovitě držela jeho vozíku. Jeho bezmocnost jí fascinovala. Chvíli se snažil vyprostit, ale už neměl tolik sil. Klekla si k němu a hladila ho po vlasech. Zhluboka oddechoval, ještě měl trochu divoký plamínky v očích.
„Miluju tě,“ zašeptala.
„Vážně?“
„To víš, že jo ty můj blázínku,“ ujistila ho ale sama si nebyla tak jistá.
Pletu si vlastní klec. Podívala se do hloubky zoufalých černých očí … usmála se a políbila jeho hořkoslaný rty.