Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProtekce
01. 12. 2004
2
0
2355
Autor
mistr
Lepší než mé dvojky,
Jsou tvé pevné trojky.
Andřich_Nepojal
01. 12. 2004Pišta_Hufnágl
01. 12. 2004Pišta_Hufnágl
01. 12. 2004Pišta_Hufnágl
01. 12. 2004
Pišta_Hufnágl: Vždyť říkám, že máme jiné povahy... Já bych autora potřeboval tehdy, pokud bych chtěl vědět, "co tím chtěl básník říci"... a to já (v tomto případě rozhodně) nepotřebuju... chápeš...? To o čem Ty mluvíš, je problém Tvůj a autora... můj rozhodně ne... Já jsem s tou věcí spokojen a beru ji tak, jak jsem již uvedl…
Pišta_Hufnágl
01. 12. 2004
Pišta_Hufnágl: To já taky... proto musím opakovat znovu, že v tomto případě pro mne vysvětlitelný byl... viděl jsem v tom umocnění fóru té hříčky:
V normálním případě jsou známky hodnocením znalostí... čím nižší znánka je, tím větší znalosti by měla dosvědčovat. Někdy však (dokonce nižší) známka nemusí (nutně) svědčit o dobrých znalostech... stejně tak jako jiná známka (dokonce vyšší) nemusí (nutně) svědčit o vědomostech vůbec... ale o něčem zcela jiném... Prostě známky mohou být velmi relativní…
Ještě nikdy se mi nestalo, že bych autora neupozornil na hrubku… že bych dílo ohodnotil…(nebo jen přečetl) a šel si klidně dál… Nikdy jsem to však neudělal veřejně a využil jsem vždy možnosti sdělit to autorovi soukromou cestou…
V tomto případě jsem se taky pochopitelně zarazil… ovšem jen do té doby, než mi ten fór došel… a tak jsem se šel ještě (přece jen) podívat, jestli to náhodou není začátečník, nebo mu není třináct… Když jsem ale zjistil, že je mu přes třicet… a píše od r. 2001… tak jsem se definitivně přiklonil k tomu, že to záměr skutečně byl… a víc jsem neměl co řešit…
Pokud bych se nyní (díky Tvým aktivitám) dověděl, že to tak autor (přece jen nemyslel), potom bych řekl, že to tedy byla " z nouze ctnost". Pokud bys autora přinutil tu hrubku opravit, řekl bych, že je to (z mého pohledu… pro tu básničku) škoda...
Měj se fajn…
No jasně! ;-))
( Lepší, než pevný trojky snad už můžou bejt jen pevný čtyřky!)
;-)))
Pišta_Hufnágl
01. 12. 2004
Díky za čtení. Sypu si popel na hlavu za tu chybu, ale psal jsem to se zavírajícími se víčky a uteklo mi to. Už to opravuji a dám tam e, bude to tak lepší.