Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDIVOČINA
01. 12. 2004
4
1
3203
Autor
Sally
DIVOČINA
Je to místnost?
Kaluže krve.
neznámá krajina
podobná té mé.
V jiném životě bych
tě možná uklidila.
Ale dnes tě tady nechám
jen tak ležet...
A vůbec mě nezájímá,
jestli jsi vinen nebo nevinen!
1 názor
Tak to je divočina! Nevím proč, ale dobře se mi to čte. A má to takovou nenávistnou a temnou myšlenku.
Kilgore: Úplně jednoduché - když tě poněkolikáté zlátí kluk, kterého miluješ...
všem: No, já nejsem moc dobrej vysvětlovač, ale asi takhle:mlhavě vidím kluka v pokoji, je plnej nenávisti a je mi cizí a já to, co k němu cítím i k sobě(novej pocit) a tak moc ho nesnáším, že sem udělala něco, co bych v životě neudělala a nezajímá mě už vůbec NIC...
Tak nevím, jestli je to už jasnější...Na tohle sem přišla až když DIVOČINA (ta, co je ve mně) odezněla. Je to dávno. Já nejdřív píšu a pak myslím...
No, třeba to znamená něco jinyho, co já vlastně vím...
Jinak všem moc děkuji za přečtení a názor. papa!
Kilgore: Vlastně sem chtěla říct - když tě poněkolikáté kluk zmlátí... (jo, kdyby mě zlátil-nebo zlatil...) Měla sem si dát předsevzetí, že to, co napíšu, si po sobě i přečtu... Tak od zítřka! :)
Pišta_Hufnágl
14. 01. 2005Kilgore_Trout
13. 01. 2005Kristýn_Pravda
12. 01. 2005Pišta_Hufnágl
01. 12. 2004
Noo, popravdě taky nevim, co má znamenat první otázka - ani proč tam je. Když tohle přehlídnu, tak prostřední strofa je dobrá, konec mi příde zbytečně useknutej, bez nápadu. Naopak název má dobrej, přestože taky nevidim příliš souvislostí mezi ním a obsahem básně...ale to tu nehraje zas tak velkou roli (jde jen o to, že bych si pak v básni "DIVOČINA" představila něco víc - skutečnou divočinu, ale to jen subjektivní).