Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOkno
Výběr: Lyryk
02. 12. 2004
22
0
9285
Autor
caline
Podívej se ven
když nebudeš slepý zahlédneš se
uvnitř
Své díky posílám všem dosavadním i případným následujícím čtenářům a kritikům. Končím své krátké působení na Písmákovi, takže se loučím.
Petr_Pan: To nespoutané dílko už bohužel nenapíšu, tak je to na Tobě :)
Petr_Pan: Díky moc, vystihl's to přesně. "Když nebudeš slepý" se mi tam taky moc nezdálo, ale byla jsem tak zaujatá myšlenkou napsat haiku, že jsem podřídila obsah formě. Příště už si nenechám nic diktovat :)
Sanelma: Moc děkuju. Neboj, taky jsem to nevěděla, a tak nastoupily chytré knížky: "japonská básnická forma; trojverší o 17 slabikách; využívá slovní mnohoznačnost a asociace" (Všeobecná encyklopedie)
V tom případě mi nezbejvá než se opakovat s tím, že se moc těším na Tvoje další - nespoutané - dílko .. :-)
hmmmm *
...a vysvětlí mi někdo, prosím, co je to haiku.
nevzdělaný stoupa
Buď je to velmi hluboké, nebo ptákovina. To se u těch velmi hlubokých záležitostí těžko poznává. :-)
Děkuju všem za názory a pozitivní i negativní kritiky. :)
michal_k_k.: S popisováním svých myšlenek mám občas potíže, takže jsi mě hodně potěšil.
podívej se ven
zahlédneš se
- - - uvnitř
( kdž nebudeš slepý - by bejt nemuselo - ale i tak líbí .. :-))
TIP
Počkat, to jsem blázen...tohle je haiku? Já se v tom jináč nevyznám...:o)) Dílko se mi ale líbí i jako mini :o) t*
Trdlo_Pupitel
02. 12. 2004pozorovatel
02. 12. 2004Krásnoočko
02. 12. 2004
Všem moc děkuji! Radostí poskakuju i se židlí :))
Dneska je vůbec báječný den.
dadik: díky i za obrázek