Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVěřím?
Autor
Elanor
- Kdo? Co?
Já! Věřím celá. Věří má hlava, ruce nohy, srdce. Věří celá má duše. Věřím já se mnou půlka planety. Věří i druhá půle planety, jen si to ještě nepřiznají.
- (Bez) Koho? Čeho?
Bez víry. V sama sebe. Nevěřím, že zvládnu žít dlouho. Jediné, co umím dělat sama je dýchat. Svět bez víry by se zhroutil.
- Komu? Čemu?
Věřím tomu, že já jsem já. Třeba i tomu, že zítra opět vyjde slunce. Věřím všemu v, co správný nerealistický člověk má věřit. Věřím sobě. Věřím židli na které sedím, že ještě chvíli vydrží. Věřím, že dobro vždy zvítězí, i když budu stát na špatné straně. Věřím, že se jednoho dne přestane všude válčit, i kdyby to znamenalo, že tu nikdo nezůstal.
- (Vidím) Koho? Co?
Vidím víru jako další slunko na obloze. Jako další měsíc obíhající kolem země. Ťap, ťap, hlídá mé kroky. Sice ho neslyším,ale vím o něm.
Doufám ve 4. pádu V Koho? Co?
Že víra bude tom, co mě provede životem. Věřím na lásku na první pohled, osud.
- Oslovuji! Volám!
Víro! Neopouštěj mě. Drž nade mnou svou ochrannou ruku do sklonku mých dní. Víro, můj patníku u cesty, o který se až budu znavena opřu, stůj tam dále.
- O kom? O čem?
O víře nediskutuji, nepochybuji, nevyjednávám.
- S kým? S čím?
Se svou vírou projdu celý svět kolem dokola a mou stezkou budou lidské duše.