Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa prahu dní
Výběr: Merle
24. 10. 2000
26
1
8147
Autor
Tynic
Šestero vran nocí letí
Horizonty vodu váží
Přiložíš dlaň prstů pěti
Ulice ji křížem kráží
Čtvero listů kaluž pijí
Pouliční světlo zívá
Průchodem tři tančí stíny
Křoví oči kočky skrývá
Dvojice stran kroky láme
Okenice slepce baví
Jediným dnem cestu známe
Novými se obzor dáví
1 názor
Ramiz_Achundov
18. 08. 2001
Fiha, normalne ma zaujimat zacinash, a normalne idem dalsie tvoje diela pozriet....tip
12řádek y?
Jinak dokonalost sama, je těžký sem něco psát, když šecko už je napsaté ... no tak tu jen plkám místo abych dal TýAjPí :-))
ps: v Ově si dáme u piva tu vlakovou, budeš mi dělat pivně sklenicově bubenickej doprovod?:-))
Sup...sup...sup...ježiš! To nestačí, vynechám řečičky a jen s vyvalenýma očima tiše tipnu.
*
Velice nápadité slovní obraty. Velmi propracované. Osobně by mne zajímalo, jak dlouho jsi na tom pracoval. Asi trhneš rekord s tipíkama. Tak tady máš ode mě taky jeden. :o)
čistá poezie bez násilností, nápaditá, osobitá, nadčasová, přesně padne do kontextu uvedeného v preambuly, ale i bez něj má svoje kouzlo. nemám co dodat, jen tak dál. tip a na nějakej čas nejoblíbenější...
Miracleion
30. 10. 2000au_ten_tyk
26. 10. 2000
Vyborne...a to slovo jsem tu jeste nepouzila..jsem z Ostravy a nalezam se v tom..)))
Jen nevypiju tolik piv..)))
TIP
Tynicu, tos mě úplně dostal na kolena... Nic lepšího od tebe jsem ještě nečetl. Jak říká Míwa, je to vyzrálé.
Nelze tomu téměř nic vytknout, šlape to, obrazy jsou jasné a sdělné.
Tip jak cip ;-)
Už ti tu toho řekli spoustu, co dodat?
Snad jenom, umíš ji zahrát na kytaru?
TIP
Ramiz_Achundov
24. 10. 2000
Opravdu dobré. Už ten zvukomalebný začátek Šestero vran nocí letí. Jinak jako mis.
I s tím tipem.