Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seperfor dnes 20:00pm
Autor
bota
Tak jsem vstával přesně v 6:00 am jako každej den, udělal jsem si toasty a jel za šéfem na roh 30. a 21. ulice.
Šéf už stál se svou gardou před stanicí a zaterasil mi kolem dokola cestu svejma poddanejma.
Jsem vystoupil a řikám: "Co se děje šéfe?"
"Ty hajzle!!", řek šéf a voddělal mě.
"Do hajzlu", řekl jsem si.
Tak jsem vstával přesně v 6:00 am jako každej den, udělal jsem si toasty a jel za šéfem na roh 30. a 21. ulice.
Šéf mi dal případ s Uhlíkovým gangem a dal mi s sebou toho nováčka Harise.
"Tak to nepřipadá v úvahu, s tím holobrádkou do ničeho nejdu", řek jsem šéfovi.
"Musíš ho vzít s sebou, přišel jsi dnes do práce jako poslední v 7:00 am jako každej den a on zůstal tobě."
Tak jsme vyrazili na daný místo, mělo tam bejt nějaký skladiště se zakázanejma uhlíkovejma nábojema.
Jak jsme tam přijeli, tak nás jejich gang obestoupil dokola, přišli k našemu autu a rozstříleli nás na malinkatý rakvičky.
"Do hajzlu", řekli jsme si s Harisem.
Tak jsem vstával přesně v 6:00 am jako každej den, udělal jsem si toasty a jel za šéfem na roh 30. a 21. ulice.
Šéf tam stál se svou ochrankou, poslal je pryč, já vystoupil z auta a rozstřílel jsem ho nacimprcampr.
"Do hajzlu", řekl šéf.
Tak jsem vstával přesně v 6:00 pm jako každej den, udělal jsem si toasty a jel do divadla na roh 30. a 21. ulice.
Kámoš, co hraje šéfa lučištnické bandy, típl cigáro a říká:"Dneska bude dobrá perfor."
"Do hajzlu", řekl jsem si.