Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJá - - -
03. 12. 2004
6
3
2407
Autor
leenai
se sedmnáctkou na křížku
s úsměvem z nevyspání
s pocitem, že nepatří
nikomu a ničemu...
...
tichounce ti odpovídám
úsměvem z bílých kopretin
!
já---
ty---?
-
však vím... :))
-
3 názory
Cel: je už hodně, hodně moc stará, řekla bych..
resp. není možná uplně stará, ale spoustu věcí se zkreslilo od té doby
Vy ste fšickni blázni...
btw na to, že jsem to napsala narychlo, přímo do písmáka (z popudu, který znám jenom já a pak ho snad tuší někdo, kdo rozluštil věnování), jste z toho ňáký unešený... to se mi líbí... fakt moc... :)) však se budu snažit... :)
Dík vám všem s velkou úklonou... :))
P.S. alter : z toho si nic nedělej, záleží, co ti přijde pěkný, nemůže se to líbit všem... :) ;)
alter> květinka má hold lepší slovní zásobu .. :-))
Když už si připadáš jako běžnej čtenář, hodnoť to jako čtenář a ne jako " obluda ", který vadí, že to neni pro ní .. :-P
( a - ošklivější nebudu, protože co kdybys někde našel kritiku, ve který říkám úplně to samý co Ty teď, jen ostřejším tónem .. :-))
čím méně interpunkce , tím lépe ... ale to je jenom podle mě :-)
jinak - rosteš. Až se bojím dohlédnout, kde bys mohla za pár let být ... :-)
T + avi
De...tady se neshodneme...já potřebuji něco, co mě praští nebo do mě alespoň šťouchne...tohle je rozhodně roztomilý, ale nemám z toho pocit...
Crae - stačí říct ! Já Tě milerád šťouchnu - ale mnohem radši praštím ! Fakt ! Co bych pro Tebe neudělal...když to potřebuješ .. :-)))
Jani, tahle se mi nějakym zvláštnim způsobem moc líbí :o) Jenom ty písmenka v prologu mi hlava nebere..... :o)
Rozhodně t*
Nicollette
04. 12. 2004Augustin_Šípek
03. 12. 2004Augustin_Šípek
03. 12. 2004
alter> Ty jseš protiva .. :-)
Augustin> Pro info: V pravém horním rohu nalezneš u každého dílka "dát jako TIP" - pokud zapomeneš, předejde se tím těmhle trapným poznámkám .. :-)
Je miloučká - moc
tichounce ti odpovídám
úsměvem z bílých kopretin
- moc - děkuju .. :-)
TIP