Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZas a znova
Výběr: Print, drfaust
07. 12. 2004
24
2
10431
Autor
sk8ergirl
...chceš...
zase si koupíme
pustý ostrov a
budeme na sebe mávat
každý z jiného konce
já stejně nakonec
zvýším hladinu moře
abych mohla potopit sama sebe
a bez výčitek změnit
slunce na měsíc
2 názory
první strofa nádherná... druhá taková jiná, trochu mi připomíná můj styl... ale i tak si to tip zaslouží :o)) *
dismorphia
26. 12. 2004
Neškareď se - to by měla bejt pro každýho čest, blížit se někomu takovýmu .. .-)
+ v tu sobotu jste se u Pišty s M potkali ? :-)
Joo, potkaly, ale tak maximálně sme se sobě představily, ona potom pořád seděla u chrousta...
Tak trošku náznak Mardou - ale - do Mardou má ještě kus cesty ( pokud je ovšem tohle směr, kterym chceš jít .. :-))
tak to budeš muset hodně čurat:o), moc nic to neni skejtr a celkově mi připadá, že hlavně mladší autorky mají až nadmíru často v dílech "sobě sama, v sobě samé, sebe sama, do sebe sama" a další tyto ekvivalenty:))
evian: Já o ní ještě budu přemýšlet, líbí se mi tam čím dál tím míň...bez jakéhokoli ovlivňování...
Skate: No bodlák to dneska nebyl, to uznej a měla už jsi víc intelektově zdatných věcí:)
Čekal bych popudlivější reakci, takže nejsi marná. Já už bych se (tajně) vztekal:o)
Nic se neboj, za rok budeš mít samý padesátky. Mladá holka, nepíšící vyloženě blbosti (což teprv za ten rok).. tak to tady prostě chodí:o)
Já díkovat že se nezlobila, měla se fajn:o)
Měsíc je fajn, ale Slunce je tak super.
Tak nevim.
Ael přijde mi to vždycky stejný.
Jeheheman: A proč bych to dělala?...a navíc, sk8 má po ruce gumový medvídky a to se prostě zlobit nejde :o)...díky
malej_blazen
07. 12. 2004
Měsíc že je chladnej?
Jak jsi na to proboha přišla?
Takovej nesmysl. Naopak. Měsíc je moc horkej, na duši, víš?
Slunce jenom na kůži :-)
Augustin_Šípek
07. 12. 2004Pišta_Hufnágl
07. 12. 2004Minim_Sladkyj
07. 12. 2004
Augustin: No, myslím, že v tomhle to zrovna nejni :-)
Pišta: Budu na to myslet a příště vezmu hrnek :o)
.....
+ díky všem
Augustin_Šípek
07. 12. 2004pozorovatel
06. 12. 2004
Nevím, zda "nadhled" je proto správný slovo...ale díky ti první kritiku :o)