Ty teda čníš! Tak tedy je to kritika zlořádů nevybíravá, výmluvná a souhrnná. Poslední dva verše první sloky to, domnívám se, vystihují v celé šíři.
A musím se přiznat, že jsem se dnes nestydíl a čistil si na balkoně zuby hambatý a proto Ti nedám tip a navíc Ti pomstychtivě prozradím, že želé bonbony se dělají z kostí šílených krav.
wow. Když pominu těch mnoho a mnoho chip (haha) a tvůj nafoukaný prolog, který u tebe nechybí nikdy, je to fakt vtipný. A místy snad i k zamyšlení. Ale svět není tak černej. Není. Je krásnej, když se podíváš ze správnýho úhlu. (ve tvým případě z úhlu, ze kterýho nebude vidět nic necudného), plnej sluníčka a plynoucího času, kterej vůbec není depresivní, když zjistíš, že jako řeky doplují do moře, i tok času se jednou vylije do něčeho většího... a že my jsme jen zatím v té řece. A uvědom si, že moře krásně voní. A lidi? Neustále se pozastavuješ, jak už se nestydí. Jak kteří. A jak v čem. Jednou, na prchavou chvíli jsem měla pocit, že všichni lidi jsou krásní a hodní. Asi na pět minut. To ti přeju. Ale pak jsem si hned uvědomila, že když to není TAKHLE, tím myslím že jsou všichni krásní, tak nemůžou být všichni ani hnusní. Že existují tedy i lidi, kteří se stydí, že jsou i lidi, kteří ne, že jsme všichni jiní. A i ty, i když si to neumíš přiznat, máš svoje chyby. Například se bojíš sexuality. jenže ta je přirozená. Existuje, i když budeš před ní zavírat oči. Není to bubák krčící se v koutě, je to něco, co je mnohem blíž než bubák. Je to v tobě, je to v každém...uf. Snad to aspoň trochu pochopíš. Mimochodem, je mi šestnáct a aby sis o mě nic nemyslel, fakt jsem ještě "čistá¨", jak bys to asi pojmenoval. Pomalu nepolíbená. Spíš nepolíbená než jo. A co s tím? Rozhodně se proto nezačnu bát něčeho, co jednou prostě přijde. ..
Źaluju na oxid olovnatý
že je tak tuze jedovatý
žaluju na různé armády
že mají nevkusné nápady
jako vždy origoš! TIP. Jen když si přečteš moje dílko Kdybych měl ještě jednou žít.. tak se dozvíš něco i na své oblíbené želé bonbóny.
čtivec:)... dobré postřehy:)
Jsi originál...ale to je asi tak vše.
když jsem byl posledně v kostele
a že tam nechodím - jak rád jsem tomu,
viděl jsem pátera,
přátelé nelžu vám,
v zástěře z kadidla
jak čuně tlustý byl,
o hříchu pohlavním
s říháním pantera
kázal nám z hluboka plic
v poklopci mezitím, nad těžkým misálem,
svítil na věřící zlatý krucifix.
promin je to dost dlouhy a jak tte znam tak za precteni to stoji akorat v pripade ze se chci zasmat;)
Hmmm...ještě že to nemusím i dýchat...:o)
za padesátník tip...ale příště dej víc...
žaluju na všechny mladé lidi
že už se neumí vůbec stydit
že už snad neví za co se chytit
Já se chytám za hlavu a posílám Tip :-))
Voloďo, nebuď lakomej a věnuj tomu světu víc, než jen padesátník. Třeba dva padesátníky.:-) Spíš pak zakrejou ten sajrajt a když tam pak někdo hodí korunu, tak to cinkne a on z toho bude mít radost.*
Voloďo, víc než báseň mě zaujaly tvoje reakce na kritiky + prolog: přirozené tipy, celková tipáž, dílově neplodná doba, tipovaná poezie, vleklá radost (možná překlep, ale dobrej), orientace čtenáře na tip - to jsou skutečné skvosty.
tip ti nedám, ale doufám, že ti to nezkazí (nevyléčí) tvoji vleklou radost
Voloďo, chlape, začínáš se opakovat a taky bejt trochu průhlednej... tvojí přirozenou demenci ti přestávám věřit.
way_to: jdi mi k šíkpu se svojí rétorikou, nedokážeš unést přes srdce, že moje díla obsahují více přirozených tipů! Než ta tvoje.
má díla nejsou pro každého a ty na ně nestačíš.
wayto_ Tak už je nečti, protože od tebe tip stejně nechci ani teď kdy bývá na písmáku málo lidí což se negativně projevuje na celkové tipáži avi
no dobre, uznavam... myslienka dobra prevedenie este lepsie...respekt a tip
Oběktivní kritika: Tahle báseň má moc pěknou myšlenku a místy i pěkný obraty. Jenže jich tam není moc. Mnohem víc je tam obratů, který mě rozesmály. Dílo je o něco lepší než minule, ale pač sem psal, že to bude oběktivní kritika, mám výtky k tomu, že téma je strašně omletý a místama to je strašný.
Můj názor: Buď seš debil jak prase, a to myslím upřímně, nebo seš nějakej srandista a děláš si z nás prdel fakt solidně...Ale byl bych radši kdyby si byl fakt tak blbej, pač to by byla větší sranda.
AAA_AAB: nejsi jedinný komu nestačí mozkovy funkce na hloubku mých děl, takže mě dej pokoj, jo a my jsem se učili,že oběktivní se prý píše s "j" protože to je cizí slovo,takže tam máš jestli to je pravda, chybičku, ale já ti ji nevičítám protože mi občas taky nejaká drobnústka unikne, protože jsem byl trochu dyzlektyk
Promiň mi mojy chybu, ale to výš, po přečtený tvího ďýla človjek trožku zapomene mluvyt Česki...
Pravda je že tvé dílo je velice velice hluboké, kdybych to měl přirovnat k hloubce rybníka, je hluboké až pod vodu, až do těch sraček pod ní, kam vlastně patří.
a OBJET autem náměstí je také cozí slovo?
Děkuji za zpestření, bez tvých básní, tak šedého dne!***
ne, počkej, takhle si to neber, nechtěl jsem tě rozzlobit! to byla jen přátelská rada... promiň, pokud se tě to nějak dotklo. mimochodem jo, je to vtipný, ale začínáš mě lehce urážet. recese je recese, ale všechno má svý meze, víš? :-)
way_to: nemá, kvalitní poezie je bez mezí a já si od tebe nedám vnutit meze a když mě budeš očernovat, jakože já nejsem já (jak by ti bylo kdyby někdo psal, že ty si někdo jiný) tak já na tebe taky nemužu být příjemnější.
fajn. dobře. skoro začínám věřit, a to mě lehce děsí... že takový lidi
vážně existujou...
way: možná, ale tenhle k nim rozhodně nepatří... :)
you're my man, voloďo! tip
cha - povedlo se Voloďo....t
do kostela, jo a choď tam víc, doporučuju .o)
jsem dojatá i vysmátá:) jeden T ti stačí???:)
to velký O na začátku mi připomíná jednu knihu z dětství, kde se taky psaly počáteční písmena VELKÝM:-) ..ale ten prolog...moc si věříš!!
...
žaluju na všecnhu politiku
že je jen pejskem u patníku
...
super...fatk skvělý :o)
*
faxis to kontoloval na chibi?? Ťo ťy , nevjěřým teda aňi za má k.
A tipti nedám a, nedám.
"na koleno (jedno) kleknu
(druhý mě zrovna teďko bolí)
Źaluju na oxit olovnatý
že je tak tuze jedovatý"
Klasika. :))))))))))))))))
papouc: no možná mi nějaká cybička utekla, ale to se může stát, nejsme z olova! Ještě se trochu podívám
děkuju všem dosavadně tipujícím, mám vleklou radost!!
Nu,pár chyb jsem našel, ale to se stává, to ti odpouštím. A ty koukej odpustit mně, protože já ti za tohle tipa nedám.
Silver: Tak ae jenom pro dnešek, protože chci stjně hlavně véčko, už nějakou chybu vidím tak ji jdu mezitím opravit.
ale nenechte se tím rušit a nerušeně tipujte (nebo ne!)
omluvte mě
ještě by mě zajímalo, jestli jsi Čech?(jestli jako umíš vůbec česky?)
Konec je naprostá bomba. Já se snad stanu tím redachtorem, abych ti mohl dát výběr. Takhle jen *t + klub
Vloďa je - jak ho sleduju - Čech a vlastenec (viz jeho předešlá díla), jenom nějaká ta chipka mu uteče, Ale komu ne ;-)
hele to "něcoby jako" je taky mazec! :))
Voloďo, konečně tvé nové dílo! Opět skvost:) A to morální poslání, to umíš jenom ty, aspoň, že všichni mladí nejsou ještě tak zkažení! Tleskám hlavně absolutnímu rýmu vyčítám - vyčítám a tvému osobitému pojmutí české gramatiky!!!:)))*
Tady je to samozřejmě tip chlapče, nemohu a ani nechci si pomoct.
...
Źaluju na oxit olovnatý
že je tak tuze jedovatý***
...
:-))))
za tu chemii máš za 5 Voloďo, hybaj se učit!!!
_JiKo_: nemám!!! Psal jsem to ze zešitu abys věděl! Bojíš se abych neměl víc oprávněných tipů než ty!
Ježiš ty si machr, já chcu do toho tvýho klubu. :o)))
Vespa: krásnoočnko by tě snad vzala, mě taky vzala, tak to zkus
machr ne, jen básník
Chroustjazz: Děkuju mnohokráterokráte, snad se ještě najde nějaký pozorný redaktor
hlupáczek: dík za tvůj pemiérový tip mi. mám i další díla a když si je přečteš tak tě obohatí o skušenost jak psát tipovanou poesii
Jasně že machr, jiný básničky, než ty tvoje, mě v poslední době tak nevzaly.
To je fakt..... úžasné? :-))
t
no a co se týká chyb.... se ztratí, že? :-))