Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMiluj svůj život-bude tě také milovat
11. 12. 2004
11
0
3821
Autor
evinek
Miluj svůj život-bude tě také milovat
Když štěstí šoustá ve křoví
s lidma, který maj všechno,
co kdy chtěli mít.
Když si radost zvrací na boty,
zalyká se a přísahá,
že už nebude pít.
Když smích řve
bolestí a válí se
v tupé křeči.
Když optimismus
zahodí posledního špeka a
zdechlej se zhroutí na chodník.
Díky za každý nový zkurvený ráno.
Jo..ten pocit, kdy cloveka stve uplne vsechno a nic neni takove jake to ma byt.. Ja se takhle vetsinou citim vecer, ale byly i rana.... Kazdopadne, doufam, ze vetsinou jsou Tva rana veselejsi..
Pokud zrovna jeste nemam slepeny oci a nekdo po mne neco nechce,tak jo=)))
Kdyby zivot nebyl krasnej,uz bych tu nebyla a nepsala pesymisticky basnicky=))).
Hm....působí, opravdu dost...a ty sprostý slova se v tomto případě dají prominout docela snadno...
I když....život je vlastně krásnej :)...
no, ne, takové, jak třebas ženská ryje na zahrádce a chlap jí hodí do záhonku špačka - pa ho sežere žralok
nebo jak chlap a ženská opravujou střechu & zastaví podnikatel, začne jim chčít na pozemek - spadne na něj strom
ale to je taky dobrý, napiš jim to, třeba se to ujme:)))))
Jansne,vymyslime sbornik pobobne zajimavejch sloganu a poslem jim to jmenem Jeziska a vsech, kteri "miluji" hypermarkety a velkoobchody!=))))
:)
je to jak perfektni parafraze na takovou tu reklamu na baumax? hornbach? obi? v totalne tezke depresi
taknejak tezce a nevtipne pobavi (s cynickym usklebkem navic jako bonus)
Poezie dnešního světa...o)
Tip*
P.s.- Někdy však něškodí povznést se nad takovým ránem...
A kráčet světem plným usměvů...Já vím je to těžké...znám to, ale snažím se jak řekl A_Š...o)
tyjo...
beat generation...
vesly : díky moc za avíčko...stálo rozhodně za to !!!
obrovský t******
m.
díky za každé zkurvené ráno...díky !
for Vesly-to je prave to-ja jsem beznadejnej optimista,co se stale smeje=)))).To me to tak jednou za cas chyti a aby si toho okoli nevsimlo,hodim to na papir=)).
Asi su citlivější nebo co...ale oslovila mě až poslední věta, jinak mi to přijde takový jako nic novýho, že to už bylo x-krát řečený a většinou i podobným stylem...včetně té poslední věta, která je ovšem natolik pravdou, že nepřestane být...hm...je to špatnej výraz, ale nic lepšího mě nenapadá - krásná.
Dekuju moc, nemam co dodat,snad jen ze doufam,ze se takhle necitite moc casto...
Minim_Sladkyj
11. 12. 2004
souhlas, taky uz sem zazil i ty rana, co zkurveny nebyly :-)
mimochodem, ty slova jako "stesti" a "lidi" se prekousavaji sice dost spatne, ale stejne je celkovej dojem hustej *
No ja taky zazila rana,ktery nebyla tak spatna,ale asi to nebylo ten den,co jsem tohle napsala.Dekuju.
Co dodat? Snad jen to, že člověk má život takový, jaký si ho sám dokáže udělat...