Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMěsíci VIII - Halo
Výběr: Fouckault, Print
12. 12. 2004
9
0
6233
Autor
f_moll
Mlhou prosvítáš
rozostřuješ
rysy útlostí
citu
Korunovaný nepoznaný
Mé oko
ryby
sem včera čet v horečce od hraběte jednu skvělou větu... jen si vzpomenout...
podivoval se nad tim, že i v tom nejamatérštějšim souboru existuju řevnivost jako u primadon... asi si jí někdy zapíšu a pak sem vložim... i na totem a na literru... je to všude stejný totiž:o)
jinak T
nnnn--- to není o řevnivosti.. to je o chroustovi.. a taky o mně, samozřejmě.. ale nejde primárně vůbec o dílo.
což je nejsmutnější.
Korunovaný nepoznaný...mě tak trochu vyrušilo, přišlo mi to takové tvrdší než zbytek, ale chápu to a taky ty poslední řádky, tam krásně sednou....t*
Sn_vojáček
13. 12. 2004
chrouste, meleš mimo téma...a úplný blbosti...tak si je odpusť příště a neplýtvej mým časem...
chrouste, prober se ty ze své ublíženosti, já ublížená nejsem..
a nepleť si pojmy - kladná kritika není to stejné jako kritika bez osobních výpadů...
hm... možná by se měl svou radou řídit nejdřív sám...
Nestojíš o hlubší, ale stejně jsem Ti ji dal... :-)
Jen zkráceně - tentokrát jsem si v tom moc nenašel, třeba zase příště, sbírka se rozrůstá, což je dobře... :-)