nejlepší co jsem na písmáku četl za poslední měsíc
zuzuzu: děkuju moc
Voloďa: já už na tebe nejsem tak naštvaný, neboj hubu ti nerozbiju, i typ ti dám a vůbec, natahuju k tobě pravici k usmíření jak pravý gentleman, trhá mi to srdce ale já ti teda tu cmukinu přenchám, viděl jsi ji dřív.
Voloďa: jo já bych to dílo dokonce i smazal, ale má nejvyšší tipáž a výbr, to pochopíš, že ji u nechám, že?
a vystoupím z toho jeho pochlebného klubu
a když ho potkám, roztluču mu hubu.
:-)) jestli ty nebudeš drobet rozpolcená osobnost .
hihihihi ano ano ano ano ano ano.. stranda prostě mušííí beéééjt.. :o)))) t
F.díky moc, je to skvělé, SKORO tak skvělé jako Voloďova díla:)*
Děkuju za duševní oporu, ale s tím "tzv. čllověkem" mne raděj nesrovnávejte. Ještě teď vidm rudě.
Nj, ale přecejen - jsi jeho učedník (aspoň já za Velkého mistra považuji Voloďu..), takže v tobě nejspíš zůstalo nějaké jeho učení a toho už se možná nikdy nezbavíš...Nahaní to až hrůzu co?.)
Nejlepší je ta pasáž, jak ses celý komíhal. :-DDD
Nimis: Taky se snažíš být intelektuál? Moc ti to nejde...:)))
tak tohle beru ;) hehe docela se bavím.
tip
Ne, já si narozdíl od NĚKOHO na nic nehraju!
A od koho? Já nemůžu za to, že jsem se takhle inteligentní už narodila!!!Tak nezáviď!!!:)))
Holky nehádejte se. Obě jste inteligentní, když dokážete ocenit hloubku mého zoufalství.
To je vlastně pravd, Učedníku! Tak teda mír, Nimis?:)))
Flam: Doháníš mě k šílenství, do školy se už nevracej, jinak na tebe pošlu svou četu!:)) (a to víš moc dobře, jak hrozivě vypadá)
btw:Dejde tomu jméno žuvačkááá!!!
Typické inteligentní vyjádření.
Byla jsem ještě mladá....Ale nabízím ti tady ruku ke smíru, jestli sis nevšimla! A nevyhrožuj, dokážu si vytvořit ještě početnější četu, než je ta tvoje! A to ti pak ani ty atomovky, co je vyrabi tvuj tatka ve sklepe, nepomuzou!!!
steweweonder: já ti nerozumím, ale za tip díky, v mém dnešním stavu potřebuju podpořit, jo a ty jso ten zpěvák co ho taťka ná na vynylu?
Nimis: tak se usmiřte, jste fajn obě.
Flam: Říkám mír, tak nepruď. Tydle nepodstatné debaty se k tak hlubokému dílu nehodí...
Flam-To s těma atomovkama...tos nemusela ventilovat...
Jeheheman: Ty se mi směješ???:)))
Nimis: Snad se za pokoutné aktivity svého otce nestydíš???:)))
Ne, ale sousedi by nás třeba mohli žalovat za obecné ohrožení...
Proti komu, čemu?
Já taky nechci, aby to bylo v blbůstkách.
Ano! Jsem proti komučemu!!
Proti komunistům? To já taky. Taťku děsně perskvovali.
Tak AŤ, odpadlík který nepochopil, že můj klub není o pečivu ani jiném chlebu ale aby rozvinul můj přirozený talent, v našem klubu být nemusí. Zítra zareaguju skvělým dílem které budete žádat ve svých obchodech!!! Je zpracováno stylem který jsem vymyslel a který Noe1 zmínil v medajli autora(mě) a
tipově smetu tohle ze stolu, i když tomu dám i tip!!!*
a nic jsem učedníkovi neudělal!!
Takže Voloďa ti přebral cmukinu, pochopil sem to dobře? To chápu, to nasere :)
Zaprděnec: Na rozdíl od Volodi jsem gentlas. Jen naznačuji.
Voloďa: no comment.
Voloďa: Todle jsi ale nemyslel vážně že?
Protože jestli jo, tak se jen blbě směju, takové kecy napíše fakt jen ____
Ale jestli ne tak sorry
Až ke komunismu jsme se dostali...jůůů
Skvěle! Učedník brzy předčí mistra...
Vespo: moc děkuju, je vidět že jsi chytrý a cillivýn kluk (avi Voloďa)
A nebo bych ho mohl rovnou i zabít.
Ještě mi není 15, to by mi mohlo projít.
///.-( tohle je za hranicí legrace
Kluk?! Hm, tak o tom nic nevim...
Lyrik: Ty se v tom nějak vyznáš? Myslíš že to je jako něco jako zločin? Já těch patnáct budu mít za pár dnů, tak aby mne pak nezatkli, když tak já to předělám když řekneš.
Vespa, ty nejseš kluk? Já mám spolužáka Jirku Vespaského a říkáme mu Vespa.
není to zločin, něco takového říct, ale je to silně nemorální, žertovat nad takhle tragickou skutečností...
Lyrik: já jsem to už upravil, takhle snad to nikoho nebude pobouřívat.
Dosud jsem si myslela, že jsem holka...
.-)) hele já to chápu jako srandu, ale jde právě o to, že řekneš, mě to projde, protože mi není 15, to je ta hrůza
Učedník: Měls to tam nechat.
Tak to asi nebudeš Jirka. Ten se nasměje, až mu řeknu že na Písmákovi je taky Vespa a je to holka.
Tomu se říká černý humor.Hodně černý.
No jo, tak ať se nesměje moc... měl by vrásky...
Nimis: to není humor, ty jsi nikdy nemilovala a nebyla si zdrcena jinou?
A4 a P_H: co takhle exémky?
Noe1: Jaké exémky? Já ti nerozumím.
Tyyy jo, chvilku tady nejsem a co nevidím?! Už i komanče jste stihli probrat! Ale na ty Učedníku moc Nimisce nesahej, mohla by se naštvat a poslat na tebe svou četu a ta je jako fakt nebezpečná!!! Já bych to tam taky nechala s tím zabitím,bylo to lepší, než tahle "cenzurovaná" verze.Mám ráda černý humor:)
Neboj, přijdou jiní a ti ti to vysvětlí :-))))))))))))))))))))))
Flamea: Víš, já budu mít patnáct za pár dnů, a tak aby mně nezavřeli. A jakou to máte četu?
Myslím, že by tě nezavřeli, Učedníku:) Ačkoliv nic není jistý, že?!:))) Nimis má četu a je složená z fakt tvrdejch chlápků, takže bacha na ni...
To zní hrůzostrašně. A nepostrašili by třeba ti chlapy Voloďu aby se jí zdal dobrovolně?
Tak to si musíš domluvit s Nimis, ona to vede. Ale jsou to fakt ostřílení chlapi a s nikým se moc nese*ou...Používaj i atomový zbraně...
Jejda, tak to bych nechtěl. Voloďa bydlí kousek od Prahy a to by odneslo spiüstu lidí. I já bydlím v Praze, i mamka, i taťka a ségra, a Jirka Vespaský. Ne to raději ne.
I Jirka Vespa,jo? Tak to by bylo fakt blbý...Ale můžou taky používat jen pěsti i to je dost, jsou to ranaři, každej tak kolem dvou metrů...Jde z nich strach..
JJ, Flammea už měla tu čest je poznat :)
Flámea: já už musím běžet, ségra mně vyhazuje z netu, ale hlavně prosímtě se neukvap a nikam ti zabijáci neposílej. Ať neuděláme nějakou tragedii.
Děkuju za vysvětlení. Já fakt už padám, ségra se mi kouká přes rameno a dělá si ze mne šprťouchlata. Holka blbá.
hej co tady furt trapčíte s Voloďou? Kdo je Voloďa, sakra? :))
A až si po létech prodělám očistec vězením
se svů tajnů lásků sa ožením.
A budem několik (asi tři) dětí mýt.
A na zahrádce budem záhonky rýt
skvělá parodie... :-)
t***
m.
na tom konci, na tom já úplně ulítávám...