Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠmikavá říkanka
14. 12. 2004
1
0
5892
Autor
premisil
Šmikavá říkanka
Kalamajka šmik šmik šmik
bez koulí je kominík
Mařena je z toho bědná
neví o které se jedná
kouzelná_květinka
03. 01. 2005kouzelná_květinka
30. 12. 2004kouzelná_květinka
23. 12. 2004kouzelná_květinka
23. 12. 2004Montrealer
21. 12. 2004............ premisil .............
Kalamajka šmik šmik šmik
bez koulí je kominík
Mařena je z toho bědná
neví o které se jedná.
tak bych těm dyskutujýcým připomněl, že když kominíci čistili (kdysi) komín a v tom baráce se topilo uhlím, byly v komíně saze - věc to černá, odporná a na omak mastná - téměř čistý uhlík. jenže jak to dostat z komína ? kominík vylezl na střechu a sputil do komína železnou kouli na laně - aspoň tříkilovou. a sputil ji víckrát. jaxe koule třela o stěny komína, ometala z nich saze, keré potom klesaly dolů. a každej komín byl přístupnej i zdola, ze sklepa, kam ty saze při čištění komína padaly a odkud se pak musely opatrně nakládat lopatama... jó, těžkej byl tehdá život komníka. takže opravdu "rezervní" koule měl, ale nikoliv k pohlavnímu styku (jako zdroj testosterónu), leč jako pomůcku ku práci své, poctivé a obtížné...
Montrealer
21. 12. 2004
Téda vůně a smrad, to je jak hmota a antihmota, aby ste mi ještě kvůli mý srandičce neanhilovali... To by se uvolnilo energie jako kdyby si pěrdlo Rusko... Ale ještě chvíli v těch lichotkách pokračujte a já vás vydám v červené knihovně...
kouzelná_květinka
19. 12. 2004
Hele, jsem nechutnej, že jsem si přečetl Vaši intimní korenspodemci pod mou kravinkou a nic mi do toho není, ale von Ti napsal VYVONĚNKO a to bych mu teda nevodpustil, protože mi z počítače krásně voníš...
kouzelná_květinka
17. 12. 2004
Premisil: to je od Tebe značně odporné, že si čteš zprávy pod svým vlastním dílem :o)) a navíc se mi nelíbí, že mě shazuješ před kytkou, a soupeříš se mnou. Styď se! :o))
Kytka: depak, myslel jsem to tak, že si voňavá, sice evidentně nemám tak dobré čichuóvé buňky jako Premisil, ale něco mi podvědomě říká, že je to tak. Kytky většinou tak nějak voní. Teda kromě voskovky. Voskovka smrdí jako chlív. Nejsi voskovka viď? :o)
kouzelná_květinka
17. 12. 2004
To bylo aby sis zas tolik nemyslela...víš...bojím se, že kdyby sis začala uvědomovat, že Tvá vůně je dokonalá, mohla by si nade mnou, smraďochem nemytym, ohrnovat nosánek...a to bych plakalo.
Si k tobě asi přijedu čuchnout, bych věděl estli nekecáš. A běda Ti...
kouzelná_květinka
17. 12. 2004kouzelná_květinka
17. 12. 2004kouzelná_květinka
16. 12. 2004
Jééé, to jsem nechtěl, jak to můžu odčinit? Mám doma 100x napsat "už nikdy nebu urážet kytky"?
kouzelná_květinka
16. 12. 2004
A to Ti mám jako věřit jo?
To bych spíš uvěřil dobrmanovi, že mě nechce kousnout :o)
Tak já to teda napíšu a přivezu ukázat :o)
kouzelná_květinka
16. 12. 2004kouzelná_květinka
16. 12. 2004
Jakto...sakra...vidím, že budu muset nasadit větší kalibr. Tak tedy.
Ó královno všech květin, jak hedvábné jsou Tvé lístečky, jak krásně se třpytí stříbrem když jemný větřík jim dopřeje přízeň, jak hebké jsou Tvé nádherné květy, och bohyně, jak majestátně se pne Tvůj dokonalý stvol, jak vznešené máš kořeny , ach nadpozemská krásko, jak omamně voníš za večerů, jak statečná jsi v bouři, ó nejmilostivější ze všech rostlin. Jsi zulíbáníhodná. Dovol abych mohl ležet ve tvých pestících, dovol abych mohl nekompromisně odhánět neposlušné kravičky od Tvé hroudy hlíny, ó přenádherná, chci Tě v obdobích sucha zalévat svým potem a slzami, ó Ty vyvoněnko.
kouzelná_květinka
16. 12. 2004kouzelná_květinka
15. 12. 2004kouzelná_květinka
15. 12. 2004kouzelná_květinka
14. 12. 2004kouzelná_květinka
14. 12. 2004
samečci sou nechutní, jojo.....
Zdroj: kouzelná_květinka
Oprava: samečci a kouzelná_květinka sou nechutní, jojo.....
Taková něžná dívka to bývala, než na písmák sedla. :o)