Příběh... jak ze života. Moc hezky zpracované.
tip
robi, kdepak jsi se to vzala v mých starých poklescích?? :))
Hubený igelitky
Ve váze uschlý kytky
Na stole oschlý zbytky
A přitom hotel z hvězdičkama
Je jich pět.... vy dva.... a já sama....:-(
(sakra to vypadá, jakože se známe, to nééééé :-))), jen jsem se vžila)
Sandro, dík
Co že nespíš?
Já jsem nemocná, víš? Ale vlastně už je mi dobře, tak ponocuju, protože ráno nemusím vstávat;)
Výborná - přesně takový mám ráda, žádný velký slova, a přitom člověku zatrne - napůl krásou a napůl realitou.. Tip & top10 :-)
No tos mi pomohla..:))tak mám tě litovat, nebo závidě?t:))
Dík, Kristino, jen jestli si ze mne s tím topten neUtahuješ:))
NeUtahuju :-) Můžeš se ostatně podívat .. ale samotnou mě překvapilo, že to už je třetí od tebe, kterou tam mám - lidi si chronicky nepamatuju, ale tvoje věci se mi asi fakt líběj nebo co :-)
Kristi.. asi se mi fakt líbí (že se ti to líbí), ovšem u inženýra krajiny jeden nikdy neví ( Prosím, dej vědět, až v úpravách dojdeš ke kaňonu . rád bych ho ještě jednou viděl původní)
Jináč si moc vážím toho, že si chodíš číst do Čech :)
Kaňon jsem asi nepochopila.. (jak se mě zeptal předevčírem na zkoušce jeden studentík: "eh, byla to hluší otázka, než jsem myslel?")
Čtení v Čechách - jediná kultura v Loganu. Tady teda říkaj "kalča" :-)
jés aj nou júes kalča, taky proto tě tu rád vidím. Z textu soudím, že krajinu neupravuješ ale učíš - jen jim dej, i za to, čemu oni říkají "kalča" :)))
jés aj nou júes kalča, taky proto tě tu rád vidím. Z textu soudím, že krajinu neupravuješ ale učíš - jen jim dej, i za to, čemu oni říkají "kalča" :)))
Moc pěkně napsané.... TIP
To je jednoduchý-závidět;)))
Jano, dík za pozdní návštěvu a časný tip:))
Sandruš, tak jo, ospale závidím - ovšem mé nespaní má jednu výhodu..nemusím ráno vstávat :))
má to být žluté...
Kazíš papouchovi morálku v blbůstkách, ale tohle je nejlepčí, co sem vod tebe zatim čet... a čte se to tak lehce... tak snadno... jako se (někdy) nesnadno miluje... dám ti tam aspoň vyzkoušený barvy, protože ta vostrá černobílá mi rasuje oči stižené glaukómem (kapky mám a náhradní barevný schéma pro voči taky). pochopitelně tip.
Terpsichore: Zdravím naši Američanku, co umí česki. Ty jsi něco jako krajinný architekt, pokud jsem viděl (a rozuměl) povidání na tvý home page. U vás je aspoň o 5 hodin míň (kvůli oceánu) a asi o další 3 míň kvůli Mountajn tajm zóne. 5 p.m. ? nebo pozdějc ? jaký je v Utahu počasí ? já už se to nedovim, nejsi přihlášená. ahoj.
Unge dík, i za to barevné pestro:)) Tady se prezentuješ jako celkem validní důchodce:))
(mám to) světle hnědé #eaf0ef
invalidní důchodce, kdyš uš.
to ja ta moje zamilovaná ***** báseň (pětihvězdičková)
Díky, květe lotosu a hezké ráno:)
... i tobě fajnky ráno a nejen to dnešní :-)
terpsychore: kalča jako kalifornie ? v utahu ? se ani nemusim koukat na mapu, ale je to tam eště 90 minut tryskáčem. tak névim.
Pacer - tehotnej hroch má stejně šílený nápady...:-)
Sidy, dík, doufám, že jsi zatím stihla aspoň ranní kávu:))
jasně, už sem i po obídku:)
:))Prostě, jak se probudíš, tak už to jde ráz na ráz:)))
no jo... nejhorší je vždycky najít to odhodlání k tomu, abys vůbec vstal:)
Díky redaktoři :)) Printymu navíc za výběr té minulé:))
že je hroch tvůj oblíbený autorka vím..ale co s ním v hotelu?? Hraje na piáno??