Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRoz - pad
25. 10. 2000
11
0
5818
Autor
Carodej
Rozdal by se,
do všech stran,
jak rozházená rýže,
zápasníků suma,
rozlétl se,
jak hejno vran,
co neváže je tíže
a přitahuje Luna.
Rozprostřel se,
do všech chimér,
vyšeptaných v tichu
hvězných nocí,
rozpustil se,
jako mlha jiter,
co stéká do kalichu
a zmírá bez pomoci...
25.10.2000
pěkný obraty, ty rejže a sumo, to je fakt super :-) dávám TIP a zařazuju do klubu
Ahoj, Carodeji, je to pekny, jo, do vsech, co zvladnes, se obtisknout, rozdat se, nechat otisk..., ale jednak je to k nezvladnuti, ale opravdu k nezvladnuti, mit vsechny, jednak bacha na tu ryzi: i na nevesty se haze ryze a pak se pocita, kolik bude mit deti, podle toho, kolik ryze se ji chyti na satech.Takze bacha...Skoda, zes nebyl na srazu, pro mne byl kouzelny.Mej se, Carodeji a hazej radeji hrach na zed...
Tak o tobě bych si to nemyslel ...
ps: zápasník"ů"
5 řádek jak kvůli rytmu
zbytek rytmus doladit
Opraveno....eeh.. myslíš šestý řádek, že?
Jinak - ono je to sice v kategorii veršované lyriky, ale je to taková - neveršovaná veršovaná lyrika:o)
poslední dva řádky mi moc neseděj (3[co stéká] 4[do kalichu] nezní dobře, 4 3 by bylo lepší[myslím slabiky]), ale jinak dost dobrý...
Chiméry se s jitry bijí,
díky tomu verše hnijí,
jinak by to celkem šlo.
TIP? To mě nenapadlo.
je to pěkný
(jenom tiše hloubám nad spojitostí rýže se zápasníky suma)...
Kangi - oni ji rozhazují do všech světových stran před tím, než na sebe vyrazí..... je to rituál.....
All - díky moc
Květina - no - jak myslíš:o)